Foto bij (17) Hi mom!

Bill en Tom knuffelden hun moeder toen die de deur opendeed, Zora en Georg kwamen later. Sarah glimlachte en knipoogde naar Melody, die nu haar tante knuffelde. Gustav glimlachte, Zinzi was niet helemaal zeker of ze hier nu nog moest zijn, maar het was dom om nu te vertrekken. Ashley voelde zich overbodig en snapte niet waarom Jojo wou dat ze bleef. Ze wist wel waarom ze bleef, maar ze had niet echt het gevoel dat Jojo het nu zou vertellen. Nee toch? Simone keek op toen ze nog mensen zag toekomen; Georg en ...Het meisje. ZOra. Het meisje dat hier plots aan haar deur stond...Ze kon er zich niet te brengen om Zora haar dochter te noemen. Oké, ze had de vorige keer -toen Zora kwam vertellen dat ze Simone's dochter was- nogal ..harteloos gereageerd. maar dat kwam doordat ze geschrokken was. In Zora's gezicht kon je meteen de gelijkenis met Bill en Tom zien, als je wist of geloofde dat ze familie waren. Simone had het meteen gezien, nog voor het meisje een woord gezegd had. Meteen nadat ze vertrokken was -misschien was "afgedropen" een betere benaming- had Simone het adoptiebureau hier in Duitsland gebeld, maar er was geen meisje komen vragen naar haar, noch haar zonen... Niemand had naar Zora of Simone gevraagd. Ze snapte niet hoe het meisje hier ooit had kunnen belanden, maar misschien had ze het zelf wel uitgedacht, nadat ze Bill en Tom tegengekomen was of zo.. daar dacht ze nu pas aan, nu het meisje...Zora.. met haar zonen en hun vrienden was meegekomen.
Zora stamelde nu, ze had Simone's blik opgevangen. 'Ik..Sorry... ik wist niet;..ik wist niet..ik ..' mompelde ze, en daarna duwde ze Georg aan de kant en liep weg. Simone staarde haar na. Georg keek verbaast, riep haar na. Bill liep tot aan de straat, ook hij riep naar haar. Toen ze zich niet om leek te draaien en maar bleef lopen, draaide iedereen zich weer naar Simone. 'Waarom doet ze nu plots raar?' vroeg Tom. 'Vreemder dan anders, bedoel ik.' mompelde hij daarna. Een andere jongen -Jojo- zuchtte. 'Ik weet het wel, ik.. maar niet hier...ik denk dat het beter is dat we naar huis gaan.' mompelde hij. Simone wist niet wat ze hoorde. Als Jojo en Sarah aan hetzelfde dachten als Bill en Tom als hij begon over 'huis', betekende dat dan dat...Zora.. ook daar woonde? Ze woonde bij Bill en TOm in, en die wisten niet dat... 'oh, misschien is het beter als we..' begon ze. Jojo keek op, hij leek heel boos. 'Ik spreek niet over we, ik spreek over mijn vrienden, u niet.' zei hij snel. Bill en TOm keken Jojo verbaast aan. Georg keek op naar Simone, naar jojo, de manier waarop hij kijk. 'Bill, Tom, Melody.. ik .. vertrouw Jojo, ga naar huis.' zei Georg. 'En jij?' vroeg Sarah. 'Ik ga achter Zora aan.' zei hij snel. Bill en Tom lieten zich niet helemaal onwillig de auto's induwen nog voor Simone iets kon zeggen. Gordon -haar man, stiefpappie van Bill en TOm- kwam achter haar staan op het moment dat de auto's -nogal snel- vertrokken. 'Gaan ze al weer? Ze zijn niet eens binnen geweest.' vroeg hij verbaast. Simone knikte kort. Misschien had ze dit wel verdient..maar op haar verjaardag?

Reageer (5)


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen