Foto bij Thirty-six.

Je moet je even voorstellen dat Abby er iets van zo ^ uitziet.

“Coming!” roep ik vanuit de badkamer als ik de deurbel hoor. Snel stap ik onder de douche weg en trek een badjas aan. Dan loop ik naar beneden en open de deur. Vrolijk twinkelende blauwe ogen staren mij aan. “Nialler!” roep ik vrolijk. Hij springt me bijna in mijn armen. “Abberd!” gilt hij enthousiast. Ik moet lachen om zijn gedrag. “Come in.” zeg ik terwijl ik de deur open houdt. Hij stapt naar binnen en loopt gelijk door naar de keuken. Ach ja, het is immers zijn tweede huis. Hij steekt zijn hoofd door de deur van de keuken. “Drink?” vraagt hij. Ik knik. “Thee please. And I’m upstairs to change me. Be right back!” zeg ik terwijl ik de trap oploop. Ik trek snel wat kleren aan en ga weer naar beneden, waar Niall al in de woonkamer zit met drinken en een pak koekjes. Ik grinnik zachtjes en plof naast hem neer. “So, what’s up?” vraag ik. “You’fre noft gofing tfo beliefe tfif.” zegt hij met zijn mond vol koekjes. Een paar kruimels schieten tegen mijn hoofd. Lachend veeg ik ze weg. “Sforry” veronschuldigd hij zich. Ik grijns. Hij eet snel zijn mond leeg en drinkt zijn drinken op. “Okay, let’s start over.” zeg ik. “I said you’re not going to believe this!” zegt hij blij. Daarna blijft hij stil. “Well, tell me then!” zeg ik ongeduldig en nieuwsgierig. Zijn ogen beginnen weer te twinkelen en zijn gezicht straalt. Hij staat op, sleurt me mee naar de computer en start die op. Dan laat hij mij een filmpje zien van het interview. Halverwege het interview wordt er gevraagd naar hun liefdesleven. Ik zie Niall blozen als hij verteld dat hij verliefd is. “Ahww, you’re so cute!” zeg ik met een grijns. Hij geeft me een duw. “Just wait and look.” zegt hij dan geheimzinnig. Ongelovig staar ik naar wat er daarna gebeurt op het scherm. Als het filmpje is afgelopen blijf ik naar het beeldscherm staren tot er een hand voor mijn ogen wuift. Ongelovig staar ik de grijnzende Niall aan. “Niall, this is great! This is amazing! Finally! But how?” gil ik enthousiast. Hij glunderd. Deze lach is echt niet meer van zijn hoofd te slaan.

Reageer (3)

  • SCORPlO

    het is tea en geen thee in het engels ;p

    1 decennium geleden
  • ManagerToBe

    regel 15: “Well, tell me than!”

    Than: dan (vergelijking) "A Mercedes-Benz is faster than a Lada"
    Then: dan (tijdsindicatie) "Will you be home at noon? I'll call you then."

    “Well, tell me then!”

    1 decennium geleden
  • ManagerToBe

    Carly Rae Jepsen (hoera)

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen