Foto bij (18)...

OMdat jullie er zo lang op hebben moeten wachten... ^-^
Trouwens.. goeiemorgen ^^

Een douche was echt wat ik nodig had. Ik had niet het gevoel dat ik er echt lang onder gestaan had, maar ik had graag mijn kleren weer aangehad als Georg weer thuis was. TOen ik de badkamer uitliep met mijn handdoek rond me, liep ik echter tegen hem op...hij was al terug. ik stond op punt om achterover te vallen -wat echt gênant zou zijn, gezien mijn kledij- maar hij hield me tegen zich aan. 'Ik ga echt geloven dat je het expres doet.' mompelde hij lachend. 'mocht je het willen weten, ik heb Jojo verteld dat we vanmiddag komen, rond 2 uur. Hij heeft het hen nog niet verteld, maar ik denk dat ze er zelf bijna achtergekomen zijn.' zei hij zacht. 'Juist ja.' zijn hand lag nog steeds rond mijn middel. 'Ik denk dat je me mag loslaten, de kans dat ik omval is vrij klein.' mompelde ik. 'Ja, en moest Tom weten dat ik zijn kleine zusje zo dicht tegen me houd, met alleen maar een handoek om ..hij zou me iets aan doen.' zei Georg lachend. ik stak mijn tong uit. hij liet me los, alleen kwam de handdoek ook los te zitten. 'Wacht! kijk naar omhoog.' zei ik. 'Met je ogen toe.' Georg keek even verbaast maar deed dan toch wat ik zei. 'Typisch jou.' zei hij lachend terwijl ik de handdoek weer goed om deed. 'Mag ik kijken.' vroeg hij glimlachend. 'Wacht! mannen moeten veel meer geduld hebben.' mompelde ik.
'Klaar.' zei ik daarna. Georg lachte. 'Kleine, gekke Zora.' mompelde hij. ik deed zo hard mijn best, maar ik bloosde toch. Hij wreef zachtjes over mijn wang en dan... ik weet niet helemaal hoe het kwam, maar dat deed er ook niet toe... laten we het erop houden dat hij heel zachte lippen had en vrij goed kon kussen. Toen hij een stapje achteruit zette, mompelde hij; 'Kleed je maar aan, voor Tom dit ooit te weten komt.' ik glimlachte, gaf hem nog een kusje op zijn mond en liep dan de slaapkamer weer in. Misschien zou ik vandaag toch een beetje geluk hebben. op zijn minst deze morgen toch.

Reageer (8)

  • Aslansdaughter

    jeej ze hebben gezoend!!!!!!!!!!!!!!!!(hoera)(hoera)
    snel verder!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    1 decennium geleden
  • FallingFaith

    grappig, dit is een mooi verhaal!
    schrijf je snel verder?

    1 decennium geleden
  • gothicpop

    hahaha
    ja want als tom hier achter komt...
    (N)
    maar wat maakt dat nou uit
    het enige dat nog moet gebeuren is...
    dat jij heeeel snel verder schrijft.(Y)
    leuk hoofdstuk

    1 decennium geleden
  • XTokioHotelXLov

    leuk hoor verderr :)

    1 decennium geleden
  • dolovebill

    snel verder;)

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen