Foto bij Confusing feelings - Zayn Javadd Malik - 4

Our sexy mirror man
Sorry dat ik mijn belofte niet nakwam en dat het zo lang duurde. Ik heb het gewoon heel druk met school gehad. Nu heb ik alle tijd weer voor jullie (H) to all of my 46 honeys that didn't leave me.
Plans are changing.

'Eh Cher' ik loop naar haar toe en pak haar polsen vast. 'Nee Zayn!' ze trekt haar armen los en veegt ruw de tranen van haar wangen. 'Ik had moeten weten dat ik niet te hard van stapel zou moeten lopen' ze draait zich wild om en trekt een koffer onder ons bed vandaan. Ik loop achter haar aan en sla mijn armen om haar middel en trek haar heel voorzichtig terug. Wild draait ze zich om. 'Kom je nu ook nog smeken of ik bij je terug wil komen? Wat ben jij ziek zeg, eerst ga je gewoon onderhand vreemd en dan vraag je me ook nog of ik je wil vergeven!' Ze wil zich weer wild omdraaien, maar in plaats daarvan valt ze neer. 'Che'r?' vraag ik paniekerig. 'Cher?' ik probeer in haar ogen te kijken, wat behoorlijk moeilijk is door mijn waterige ogen. Nee, ik was geen huilebalk, ik huilde alleen als er iets aan de hand was met de personen van wie ik hou, wat nu dus is. 'The twins are coming' piept ze en ze grijpt naar haar buik. Ze kreunt luid en begint te huilen. Holy shit.

Sorry, een beetje kort, zometeen nog een.

Reageer (3)


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen