Foto bij Fourty.

Harry's pov. Ik voel een 16+ stukje aankomen. So, who's in? We're all pervs!

Niall ademde rustig. Ik streelde zachtjes over zijn arm. Hij was perfect. Deze avond is perfect. Ik had verwacht de verder zouden gaan, maar hij was er nog niet aan toe. Maar het is goed zo. Ik kijk naar de slapende Niall. Een glimlach speelt op mijn gezicht. Ik veeg een pluk haar uit zijn gezicht. Ik haal mijn mobiel uit mijn zak en stuur een sms naar Louis. ‘Hey, I’ll stay with Niall tonight. Do you mind? You have to be honest, else I come to home directly! X.’ Bijna direct krijg ik een sms terug, alsof hij er op zat te wachten. ’I don’t mind, enjoy you’re night! And see you tomorrow. X.’ Ik zucht opgelucht. Ik probeer me onder Niall uit te wringen. Als ik eenmaal naast de bank sta til ik hem voorzichtig op en loop naar de slaapkamer, waar ik hem op bed leg. Hij slaapt rustig door. Maar ik kan hem toch niet zo laten slapen? Even twijfel ik, maar dan trek ik toch voorzichtig de polo over zijn hoofd. Daarna volgt zijn broek. Even staar ik naar zijn prachtige lichaam, maar dan houdt ik me in en leg de dekens over hem heen. Ik loop de kamer uit en drink beneden nog even snel een glas water. Dan besluit ik ook op bed te gaan. Ik kleed me uit en stap met mijn boxer het tweepersoons bed van Niall in. Hij slaapt nog steeds. Ik druk me stevig tegen hem aan en streel even met mijn hand over zijn arm. Hij slaapt rustig verder. Ik druk een voorzichtig kusje op zijn lippen. Hij zucht even, maar slaapt gewoon verder. Ik laat mijn handen over zijn borstkas glijden. Weer een zucht. Harry, houdt je in, denk ik bij mezelf. Ik zucht. Ik druk nog een kus op zijn voorhoofd en nestel me dan tegen hem aan om in een diepe slaap te vallen.

Reageer (2)

  • SCORPlO

    whahah me pervs,
    volgens mij maakt harry echt altijd foto's van de boys als ze slapen xd

    1 decennium geleden
  • ManagerToBe

    I'm not a perv ;o

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen