Foto bij 38th Fairytale

Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.

Reageer (5)

  • amores

    JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!! JEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEJ!! WHOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOH!!! Nu ben ik blij! Ik houd van dit soort nieuwtjes, daar kan mijn hele dag van opknappen! Jammer genoeg moet ik zo toch echt gaan douchen, dus kan ik niet verder lezen :( Oooh non, je pleure maintenant! Hahaha, hopelijk begrijp je dat nog, want ik weet nou eenmaal dat Frans niet echt jouw lievelings vak is:P Hahah, deze story heb i trouwens ook echt gemist, de Cullens heb ik echt gemist! Daarom begrijp ik niet dat ik het lezen zoooooooooo lang heb uitgesteld! Ik moet ook echt weer eens gaan schrijven! Er gaaan heeel wat dingen veranderen:P Gelukkig is volgende week weer pinksteren, dus dat betekent... EEEN DAGJE LANGER VRIJ! Mygoood, daar was ik echt aan toe! Kudooo(flower)
    (K)

    1 decennium geleden
  • Felonys

    ja,jong begin maar met Lieve Rosemary. dat klinkt zo... slijmerig enzo.

    1 decennium geleden
  • Released

    damn laatse hoofdstuk!!!
    ik was net lekker aan het lezen!!!
    snle verder+abbo

    1 decennium geleden
  • LoveIsLouder

    Mooii(H)

    1 decennium geleden
  • EmilyStyles

    superleuk hoofdstuk!!!!!! Snel verder!!!!!!!

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen