Foto bij Marriage 5.

HarrysWifie.
Dat boom chakalaka moest gwn. Ik was naar zo'n liedje aan het luisteren en dat kwam erin voor en toen typte ik het ;S.
FuckIbi.
Aww, thanks <3. But hoe bdoel je in voorkomen?

Ik word wakker en rek me uit. Ik gaap zachtjes en kijk rond. Mijn kamer is echt groot. Wanneer zou ik weer naar huis mogen gaan? Ik heb best wel zin in een bad. Mijn kleren doe ik uit en stap in bad. De kraan draai ik open en shampoo schud ik erin voor schuim. Wanneer het bad is volgelopen leun ik achterover en ga liggen.
      Ik schrik wakker van het geklop op de deur. Shit, ik zit nog in bad. Shittiez.
''Ik kom zo!'' roep ik. Snel ga ik uit bad en doe mijn kleren aan. Ik doe de deur open en Jordan staat bij de deuropening. Ik glimlach zwakjes en hij glimlacht terug.
''Onder staat een meisje voor je te wachten, de vriendin van Niall'' Jordan loopt weg. Ik had gehoopt dat hij Ginger bedoelde. Ik zucht en loop hem achterna. Een meisje staat in de hal. Ze kijkt om zich heen en roept soms Nialls naam.
''Kan ik je helpen?'' vraag ik.
''Ja, breng me naar Niall'' zegt ze op een bitchie manier.
''Excuse me'' ik loop weg en laat haar achter. Wie denkt ze wel niet dat ze is? Met zo'n toon tegen mij spreken. Niall komt net aanlopen.
''Felicia!'' ik draai me om bij het horen van haar naam die Niall uitspreekt hij geeft haar een kus op de mond en neemt haar mee naar de woonkamer. Ik loop hun achterna en zie dat iedereen in de woonkamer zit inclusief Jordan. Even checken hoe ze opkijkt als Jordan verteld dat we gaan trouwen. Ik ga bij hem zitten en geef hem een vlugge kus op zijn mond.
''Hi sweetie'' zegt hij. Ik glimlach en kijk in mijn ooghoeken naar het meisje die totaal aandacht aan ons schenkt. Gelukt.
''Jordan, je hebt me nooit wat over je vriendin gezegd'' ik hoor de stem van het meisje. Felicia dus.
''We gaan zelfs trouwen'' zegt Jordan. Haar ogen worden groot. BAM! IN YOUR FACE. Thea is happy now.
''Hoe heet jij dan?'' Felicia kijkt me vragend aan.
''Thea en jij?'' alsof ik dat nog niet weet.
''Felicia,'' nou Felicia, ik weet zeker dat wij nog leuke tijden samen zullen hebben.
''Ik ga wat drinken halen-'' ''-ik ook!'' Felicia springt op. Ik kijk haar verbaasd aan. ''Oke dan..'' samen lopen we naar de keuken.
''Jordan is mine'' fluistert ze dan opeens.
''Uh whut?'' heeft zij niet met Niall?
''Jordan is mijn ex, maar nog altijd van mij'' ik schrik. Creep. Ik pak wat te drinken uit te koelkast en ren dan weer snel naar de woonkamer. Ex van Jordan? Nu nog steeds van haar? Oké, er is iets met dat kind aan de hand en dat ga ik uitzoeken.

Reageer (3)

  • Tuena

    Ik bedoelde erin voorkomen als iets van Niall c:
    Maar dat zit er nou niet echt in, geloof ik ;p

    I love it
    snel verder x

    1 decennium geleden
  • Scharry

    Ik zou blij zijn. Dan ben je van die Jordan af. Yay!

    1 decennium geleden
  • Alsina

    Love it girl! Ik begin felicia nu al te haten.

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen