NIALL POV 1

Ik moet hem gewoon zoenen. Ik kan het niet meer, het moet gewoon. Hij kucht even en staat op om wat drinken te halen. Niall Horan, doe het nu voordat hij naar beneden gaat. Klinkt er een stem in mijn hoofd. Niall, kijk wat hij je heeft aangedaan doe het niet. Klinkt de andere stem. Het maakt me nu niks uit wat ik doe, ik loop naar Liam toe en trek hem dichter bij me. Ik plaats mijn lippen op die van hem. Ze schuiven langzaam over elkaar. Ik woel een paar kijk over zijn haren. Ik trek mijn lippen van die van hem af. ‘Je had toch dorst?’ Grinnik ik. Ik moest het gewoon. Ik kon het niet laten om het te zoenen. Als ik moet zoenen, moet ik het gewoon doen. Wel lopen over de trap. Ik voel zijn vingers de mijne steeds aanraken. Ik voel de vlinders in mijn buik. We staan voor de woonkamer deur. Ik wou hem net open doen, todat Liam mij ineens een kus gaf. Zal hij dit voor de gijn doen? Of vind hij me leuk? De vragen stromen door mijn hoofd. Mijn moeder komt met haar bakplaat naar me toe gelopen. ‘Schatje, wat is er?’ Ze legt de bakplaat terug in de oven en loopt naar me toe. Ze knuffelt me. Ik haat dit zo, altijd als er iemand bij is doet ze aardig. En als ik alleen ben moet ik mijn troep opruimen bla bla bla. Ik haal mijn moeders armen weg. En maak een gebaar dat ze terug naar de keuken moet gaan. Volgens mij had ze mijn blik gezien want ze ging gelijk terug naar de keuken. Ik ga zitten op de bank en klop op de bank dat Liam naast me kan zitten. Ik hoor de voordeur open gaan. Dat zal mijn broer Greg wel zijn. De woonkamer deur gaat open en hij komt drijvend nat de kamer binnen. Liam kijkt hem aan. Ik loop naar mijn broer om hem voor te stellen aan Liam. Mijn vriend of vriendje… ‘Liam, dit is Greg mijn broer. En dit,’ Greg zwaait even en trekt zijn jas uit. De druppels druppelen van zijn jas af. Ik loop naar mijn moeder die in de keuken staat. Ik duw haar even naar voren om haar voor te stellen aan Liam. ‘Is Maura. Mijn moeder, zoals je al hebt begrepen..’ Liam loopt naar Greg toe. Hij schud even zijn hand. Dan loopt hij naar mijn moeder en hij steekt zijn hand uit. Ze kijkt vol walging naar Liam en accepteert zijn hand niet.
Ze loopt terug naar de keuken om vervolgens verder te gaan met koken. Ik pak Liam’s hand en geef er een kneepje in. Ik fluister in zijn oor. ‘Let niet op haar.’ Ik zie hem op zijn lip bijten. Ik glimlach even. Ik laat zijn hand weer los en besluit dat we naar buiten gaan. ‘Kom je?’ Even naar buiten.’ Hij blijft stil staan en aan zijn gezicht te zien wilt hij niet. ‘Nee Niall, dat kan niet. Straks zijn mijn vrienden er en dan zien ze ons. Samen. Laten we naar boven gaan oké?’ Ik knik. De tranen vormen in mijn ogen. Mijn broer is al inmiddels naar boven gegaan. Hij sleurt me mee naar boven. Hij duwt iets te ruw mijn deur open en trek hem weer dicht. Hij plant me op mijn bed. Wat zal hij nu gaan doen? Liam komt naast me zitten en wrijft over mijn rug. ‘Het komt wel goed Niall.’ Ik voel de tranen nu over mijn wangen stromen. Liam heft zijn stem op en begint een lied te zingen.

Reageer (2)

  • Ganbarimasu

    K vind het echt supercool dat je altijd eens vanuit de twee kanten schrijft. Dan weet je hoe ze zich beide voelen.
    Xx sbel verder x :)

    1 decennium geleden
  • ReadyTeddy

    <33 Snel verder

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen