Foto bij 042 - His name is Niall

Sorry heel kort stukje,
-xxx- Discussion & MirandaHoran

Liam POV

Ik word door Zayn naar buiten getrokken aan m’n arm. Zayn sleurt me zowat de straat uit. ‘Wat is er?’ Hij laat me los. ‘Je moet ons helpen.’ Ik kijk hem aan. ‘Wie is ons?’ Hij grinnikt en wijst ergens in de verte. Ik tuur even in de verte. Dan zie ik het. ‘Nee! Nee Zayn! Ik sla nooit meer iemand in elkaar!’ Ik duw hem om mijn woorden kracht bij te zetten en loop dan weg. Ik word tegen de grond gedrukt door Zayn. ‘Wat is er toch mis met je? Komt het door dat joch?’ Ik knijp mijn ogen dicht. Mijn vuist raakt zijn wang.‘Dat joch heeft een naam, Zayn.’ ‘Hij heet toch Neilon, of zoiets?’ Ik duw hem van me af en sta op. ‘Hij heet Niall.’ Ik duw hem zowat op de grond. Dan voel ik een klap tegen mijn wang en val op de grond. ‘Blijf van me af.’ Gromt Zayn naar me. ‘Ga zelf weg!’ Ik duw hem nog een keer, en weer voel ik eeen klap terug in mijn gezicht. Ik kreun even en ren dan weg. Mijn handen grijpen zowat naar mijn wang. Ik haal mijn handen eraf en zie dat er bloed aan zit. Ik vloek even en ik ren het paadje van Niall’s huis op. Ik bel aan en sta ongeduldig te wachten tot er iemand open doet. De deur word opengedaan en Greg kijkt me verbaasd aan.

Reageer (3)

  • Necessity

    da's niet aardig Ö
    ga snel verder!!
    xx

    1 decennium geleden
  • xIsoldee

    Aaargh Ik haat Zayn hier ;o x

    1 decennium geleden
  • Smythe

    :o Echt sneu... Maar wel fijn dat hij het voor Niall op neemt (: Snel verder! x

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen