Foto bij Olivanders

Harry keek naar het bord 'gesloten'Maar alles zag er terug beter uit dan toen het een paar jaar geleden was vernield door dooddoeners.Harry keek naar de stok in zijn hand.Hij moest Olivander Nu spreken.Hij besloot om toch maar naar binnen te gaan.Er klonk een bel toen Harry binnen stapte.Het zag er terug uit als toen Harry er zijn eerste toverstaf kocht.Olivander was nergens te bekennen.Plots schoot er een trap naar Harry.Olivander stond op de trap.'Sorry we zijn gesloten...O Harry.'zei hij.'Hoi.'zei Harry koel.Olivander keek hem aan.'Is er ets vroeg hij?'Harry keek op.'Euh ja...deze stok.'en Harry liet de stok zien.'Ah die heb ik niet gemaakt...Kern van een draak 21 centimeter...'Harry onderbrak hem.'Dat moet ik niet weten kan ik hem gebruiken?'zei Harry.Olivander was geschokt van Harry's geroep.'j...ja hoe heb je hem gekregen?'vroeg Olivander.'Ik botste tegen iemand aan en hij liet hem vallen.'Olivander dacht even na.'Ja dat werkt ook technisch gezien heb je hem met "een soort van geweld" afgepakt.'zei Olivander.'U zei dat u hem niet hebt gemaakt maar weet u van wie hij is?'vroeg Harry.'Neen Harry sorry maar ik ken alleen mijn toverstokken dat zijn ook de enige die ik verkoop.'zei Olivander.'Wanneer gaat u weer open?'zei Harry voor een ander onderwerp te beginnen.'O ik ben in de vakantie open geweest om dat anders ieder kind zonder toverstok zat,maar ben nu weer even gestopt ik moet alles weer opnieuw op orde krijgen.'Harry knikte.'Dan ga ik maar.'zei Harry en hij stapte rustig naar buiten.Iemand met rood botste tegen hem en liet de vele dozen die hij vast had vallen.'Kijk uit!'schreeuwde de man met het rood haar.'...O sorry ik wist niet dat jij het was.' ...

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen