Foto bij 2.12. Zayn Javadd Malik

Super bedankt voor jullie reacties. You guys make me smile(:

Hope you like!

Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.

Reageer (6)

  • xLove1Dxx

    Snel verder!

    1 decennium geleden
  • Brilliam16

    whahahha, niet alleen dit verhaal is super, maar die theorieën van quotelover ook xd
    snel verderrr! <333

    1 decennium geleden
  • quotelover

    Yeah, ik doe iets voor het goede doel! Make AmaZayn18 smile, ik voel me echt zo'n fanatiek greenpeace activist! (niet dat je een zielige walvis bent, scheve vergelijking...) Oké, ik ga mezelf bombarderen tot hoofd-reactie plaatster van het verhaal! Je zit aan me vast! Oh en voor degene die mij voor gingen: pech gehad, opgestaan is plaats vergaan! (Geen idee of je überhaupt bent opgestaan vanachter je bureau om je pony uit te laten (ja, dat doen mensen)) Maar, je zult op zoek moeten naar een andere baan! You're fired! *doet imitatie van een net afgestudeerde agrarisch ondernemer, die uiteindelijk ontdekt dat koeien géén familie van paarden zijn* Volgens mij laat ik de indruk achter dat ik net op een kinderboerderij ben geweest, een met een walvis, beetje apart naar mijn mening... Reden voor mijn late actie: ik las het hoofdstuk op de Ipod en aangezien ik dan ruzie krijg met de spellingscorrectie (die maakt er met plezier hele creatieve woorden van), heb ik de tijd genomen om mijn laptop open te klappen! Veel werk....

    xx

    1 decennium geleden
  • Soleo

    snel verder!! <3

    1 decennium geleden
  • numbnut

    Snel verder met dit awesome verhaal!!!
    Xxx

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen