Foto bij Help! ik ben verliefd op mijn beste vriend. wat nu ?!? hoofdstuk 31

Vanuit Lucas

Hey Danny waar was je in de pauze en heb je Shelly nog gezien vroeg hij aan Danny. Hey lucas schoolverpleegster Shel had koors dus ik heb haar daar heen gebracht. Shelly heeft Koors hij moest naar haar toe dalijk was het enstig dacht hij snel stak hij zijn hand op Meneer mag ik even naar de wc vroeg hij toe hij de beurt kreeg. na toestemming te hebben renden hij van af het Duits lokaal naar de schoolverpleegster. Hij zag Shelly liggen en liep rustig naar haar toe. Lucas hoor hij Shelly's zwakke stem. Ja vroeg hij terug. kom dichter bij vroeg ze rustig aan hem. Hij liep rustig naar haar toe en keek naar haar. Hou me vast zei Shelly vervolgens. Hij pakte haar vast hij zag dat ze bloosde. Shelly alles wel goed heb je hoger koors vroeg hij haarterwijl hij haar in zijn armen hier. Nee niet zo hoog gewoon van de stress denk ik zegt Shelly terug. Oh doe dan maar rustig aan zegt hij tegen haar terug. hoor je nu eigenlijk niet in de les te zitten vraag Shelly verder. Ja eigenlijk wel , Maar Danny vertelde dat jij hier was en ik maak me nog al zorgen om je zegt hij tegen haar. Oh zo lief van je zegt shelly maar ik denk dat het een beter idee is dat je terug gaat dalijk betrappen ze je nog vervolgd Shelly. Nou dan ga ik maar zegt hij en hij zoent haar nog even op haar wang voor hij gaat. Als hij het lokaal weer binnen komt en weer langs Danny zit.Dat duurden lang zegt Danny tegen hem je ben zeker even langs Shelly gegaan vraagt Danny . Ja klopt zegt Hij terug. Ik hoop dat ze dit weekend beter is want dit weekend en de rest van de volgende week is voetbal kamp in de vakantie dus maar hopen dat ze dan beter is want het word toch niet leuk zonder Shelly zegt hij. Ja groot gelijk zegt Danny terug. Trouwens dat je het weet vervolgt hij ik heb perongeluk/Expers gisteren tegen Lilly vertel dat ik Shelly leuk vind zo dat ze me met rust laat . Echt en dat heeft Lilly niet tegen Shelly gezegt weet je dat zeker vraagt Hij aan zijn vriend. Nee want ander had ik dat al lang geweten want ze had vanmorgen wel met Lilly gebelt maar die had niks bijzonder gezegt zegt Danny terug. oh dan zal ook wel want ander had Shelly natuurlijk al lang actie ondernomen zegt hij terug. Ja maar dat zal Lilly denk ik ook niet door vertellen want ten 1ste heeft ze beloofd niks te zeggen en ten 2de is ze volgens mij smoor verliefd op me zeg Danny. Oh Ja idd Shelly zei dat tegen mij dat Lilly Jou leuk vond . Zal me wat worden voor je vooral omdat Lilly jou leuk vind en je haar net de waarheid vertel heb , zal ook al is Shelly ook geitereerd in jou ze waarschijnlijk de eerste tijd geen actie onder nemen zegt hij . Ja idd misschien had ik niks moeten zeggen maar ja ik ben nog al een eerlijk persoon zegt Danny terug. Nou trouwens ik denk dat we bij voetbal kamp toch weer een herhaling van vorig jaar krijgen want je weet dat er dan een grote currentie komt wie de beste grap met de ander kan uit halen zegt Lucas. Ja we moet ze nog terug pakken onder leiding van Shelly hebben de meiden vorig jaar gewonnen ze hadden alle onze voetbal shirt roze geverfd zegt Danny. Ja idd Shelly is gewoon geniaal zegt Lucas. word vervolgd...

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen