Foto bij 2.14 Leigh Macy Jasmine Malik

Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.

Reageer (3)

  • xLove1Dxx

    Ze mag niets voor Niall beginnen voelen! Dat mag en kan gewoon niet! Ze hoort bij Harry! They're soulmates!
    Snel verder!

    1 decennium geleden
  • quotelover

    I'll kill you! Als ze iets voor Niall gaat voelen, ich bin total sauer! Ten eerste, ze hoort bij Harry, ten tweede dat is zo voorspelbaar als het feit dat de aarde rond is, en ik kan geen derde reden bedenken maar het mag gewoon niet! Heb ik mijn punt een beetje duidelijk gemaakt? Sorry als dat je verhaallijn is maar zo verspeel je wel mijn vast reactie van het hoofdstuk dametje! Want als deze dolgedraaide Kermit de kikker look-a-like iets niet leuk vind, dan zijn het wel voorspelbare gebeurtenissen, en dat is voorspelbaar. (Hoor je de mega-mindy citaat?) Nee ik kijk niet de hele dag door kinderprogramma's maar ze zijn/waren toch een deel van mijn jeugd, een beetje te sentimenteel naar mijn zin... *Booob de bouwer, kunnen wij het maken, booob de bouwer nou en of!* Gewoon ge-ni-aal! Sorry voor deze nutteloze informatie!

    xx

    1 decennium geleden
  • HoranHug

    Natuurlijk gebeurt dat niet, lieverd. Je moet gewoon je probleem vertellen, trouwen met Harry en(H)(H)(H)

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen