Foto bij Fifty-two.

Euj, eerste 2 uur vrij! Me so happy (:! Straks naar school en daarna misschien wel weer een stukje! Of misschien lukt het me nu nog net even, aaaargh (:

Harry's pov.

In groepen van twee beginnen we het gebouw opnieuw uit te kammen. Ik met Abby, Louis met Zayn en Liam met Daniëlle, die toevallig vandaag bij hem sliep. Liam en Daniëlle zouden de onderste etages en de begane grond doen, Louis en Zayn daar tussenin en ik zou met Abby naar boven gaan. We stormen als een gek de trap op en besluiten van onder naar boven te werken. Op de eerste twee verdiepingen die wij zouden doen vinden we niks. We hebben bij alle deuren aangebeld, op alle verstopplekken gekeken en alle overige deuren opengegooid. Maar we vinden hem nergens. Met een zucht belanden we op de volgende etage. Abby gaat naar rechts, ik naar links om daarna om te draaien, voor de zekerheid. Als we weer terug zijn bij de trap schudden we beide somber ons hoofd. Weer geen Niall. Zo gaat nog een aantal etages tot we bij de laatste etage aankomen. Na een tijdje zoeken komen we allebei weer terug bij de trap. Ik laat me langs de muur naar beneden zakken. “Where is he?” mompel ik zacht. Abby schud haar hoofd en komt naast me zitten. Voor de zoveelste keer check ik mijn mobiel op berichten van Louis, Zayn of Liam. Of misschien Niall. Maar niemand die hem heeft gevonden. Dan valt mijn oog op een luik in het plafond. Ik knijp mijn ogen samen om te zien wat erop staat. ‘Forbidden for unauthorized. Warning: dangerous with storm!’ zegt de sticker. Abby volgt mijn blik en knijpt ook haar ogen samen om het te lezen. “The roof!” gilt ze geschrokken. Beide schieten we in paniek omhoog. Ik maak het luik open en rol de trap naar beneden met trillende handen. Ongeduldig klimmen we de trap op om in een hokje op het dak uit te komen. Ik klem mijn hand om de deurklink en druk hem naar beneden. Op slot. Ik bedenk me geen moment en begin tegen de deur te ramen. Abby komt naast me staan en helpt ook mee. We bonken, schoppen en stompen tegen de deur aan maar niks lijkt te helpen. Tranen stromen over mijn wangen. “Niall!” schreeuw ik wanhopig. “Please, Niall!” mijn stemt zwakt langzaam af en gaat over in snikken. “Please...” fluister ik nu zacht terwijl de tranen over mijn wangen stromen.

Reageer (12)

  • Chambers21

    Le me crying now (huil)
    Echt zielig voor Harry, en Niall mag echt niet doodgaan. Anders ga ik ook dood.

    1 decennium geleden
  • ManagerToBe

    SNEL VERDER! Ik ben verkouden en de nieuwe stukjes hebben mijn neus weer aan het lopen gekregen!

    Ik ben dus niet alleen traanvocht kwijt maar ook een groene elastische smurrie (huil)(huil)(huil).

    Voor dit uiterst zware leed ben je dit aan mij en alle andere lezers gewoon verplicht!

    GO GO GO!!

    1 decennium geleden
  • ikee1997

    omg omg omg omg omg snel verder

    1 decennium geleden
  • TheThrill

    Kom op Niall leef nog je mag niet dood gaan!!!

    1 decennium geleden
  • SCORPlO

    oh my god, hoe durf je hier te stoppen 1

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen