Foto bij 2.15. Leigh Macy Jasmine Malik

Sorry guys, maar ik ben ZO slecht in een 16+ stukje schrijven! Ik doe mn best, maar het is gewoon bagger. I Know..

Hope you still like!

Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.

Reageer (2)

  • xLove1Dxx

    Snel verder!

    1 decennium geleden
  • quotelover

    Krijg jij ook geen mailtjes meer? Dat is zo frustrerend *knijpt een stressballetje kapot*. En je moet niet zeuren, als mensen het niet goed vinden, dan doen ze het zelf maar, wedden dat ze dat niet lukt? Boontje komt om z'n loontje, haha... *spannende muziek* IK HOU VAN NIEUWJAAR! Ik eet alleen standaard te veel oliebollen, maar ze zijn zo lekker, don't you dare to disagree! (dat is volgens mij ook een liedje.... faal) Weetje wat mij laatst is opgevallen, erg laat voor mijn doen, want het eerste wat mij opvalt in een gezicht is de mond en de tanden (creepy, isn't it), maar Harry heeft echt een mooie lach! (jezus ik voel me een enge stalker *springt van het empire state building omdat ze gefaald heeft*) Dat krijg je als je tijd te veel hebt en er een foto voorbij komt...

    xx

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen