Foto bij Epiloog.

Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.

Reageer (33)

  • anoukharry

    Verhaal in 3 dagen uitgelezen en met the untalented daugther 5 dagen je bent echt een super schrijvsyer

    9 jaar geleden
  • Larry2fab4u

    Story in 4 dagen ook uitgelezen...
    Ik moest huilen bij het stuk van 1D die uit elkaar ging no joking xD
    En daarna dacht ik: Het is maar een verhaal, en toen werd ik weer sad omdat het verhaal is afgelopen en 1D echt een keer uit elkaar gaat :'(
    Maar ik vond dit zo'n mooi verhaal het heeft me soms echt heel erg geraakt echt ik vind het echt mooi. :)

    1 decennium geleden
  • louistea

    Dit verhaal in 4 dagen uitgelezen, met school en werk etc. tussendoor. Echt een geweldig verhaal, en gejankt dat ik heb bij het laatste stukje enzo. Geweldig.

    1 decennium geleden
  • pizzayn

    Huilend, ik moest huilen bij het stukje dat one direction uit elkaar ging... No joking...
    En toen was ik heel blij, omdat ik besefte dat t een verhaal wanen geen realiteit!
    En toen was ik weer sad, omdat de story nu echt is afgelopen...
    Deze story was goed, nou ja, niet goed, geweldig, fantastisch. I was addicted!
    Het is geweldig geschreven, ik leefde heel erg mee met Amy en Harry !
    De stukjes met Kayla vond ik supereng, ik heb een nacht nauwelijks geslapen zo bang was ik...
    Het is zo goed geschreven, dat wou ik gewoon even kwijt. Moest ik even kwijt.
    En ik vind die zin die je steeds gebruikt, Everything is right at the end, if it's not alright, it's not the end, zo mooi ! Mag ik hem gebruiken als titel voor mijn story ;$ ? Ik zet hem niet op Q, ik schrijf een verhaal voor een vriendin...
    Still in tears cuz it ended,
    xxxx Veerle

    1 decennium geleden
  • OrangeRose

    omg!! ik heb het hele verhaal niet gelezen maar zit toch met tranen in mijn ogen van al die berichtjes en ik denk dat het super was maar ik ga het niet lezen denk ik maar miss ook wel

    xx (huil)

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen