Foto bij -019 - Ayca Hayley Rooseveld

Hooi,

Ik ben een abo verloren en ik vind dit echt heel vervelend. Ik weet niet waardoor het komt, misschien door het lange wachten? Ik ben gewoon best wel druk en iedere keer als ik tijd heb, probeer ik te schrijven. Als er iets niet goed is of als je opmerkingen hebt, wil ik dit graag weten, want dan kan ik het misschien veranderen, maar zomaar je abo verwijderen zonder pardon, vind ik best wel laf, sorry.
Maar dat even terzijde:
KLIK. Zouden jullie alsjeblieft op Mandy Meissen willen stemmen. Het is niet verplicht, maar het zou leuk zijn, als zij de rol krijgt en ze verdient het. Alvast bedankt daarvoor!
En nu mijn 5 try before you die dingen
1. Only Seven Left ontmoeten
2. One Direction ontmoeten
3. Wereldreis maken(hier vallen alle dingen ook onder, wat ik in dat land wil doen. Dus Koala's knuffelen in Australië. Naar the walk of fame in Hollywood en ga zo maar door)
4. Op het podium staan, van een heel groot concertgebouw, zingend of dansend!
5. Op het witte doek te zien zijn.
x
ps. Ik wil graag random woordjes, als je dit hoofdstuk hebt gelezen, wat is dan het eerste waar je aan denkt?

Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.

Reageer (6)

  • Bagnall

    HAAH NET ZOALS BIJ VERA DER VERHAAL IEDEREEN STEM DAN BEN JE BEEST MET SWAG HIHI

    haha super leuk<33

    snelverder

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen