Liam POV

Ik ga beschermend voor Niall staan en zeg dat het genoeg is. ‘Nee laat ze toch.’ Zegt Niall en duwt me opzij. Ik bijt even op mijn lip en knikt even naar Harry en Louis. Ik ga op de bank zitten en staar naar mijn voeten. Ik kijk naar Harry en Louis, die aan het stoeien zijn. ‘Jongens!’ Lacht Niall. Ik glimlach even naar hem maar al snel kijk ik weer naar mijn voeten. Nialls moeder komt de kamer in met dampende soep. Ik zie dat Niall over zijn lippen likt als hij de soep ziet aankomen. ‘Ook een kopje soep, schat?’ Vraagt Maura. Niall knikt dolblij ja. Ik kan geen grinnik onderdrukken. Ik steek mijn hand naar Niall uit, om hem te helpen opstaan. Hij pakt mijn hand vast en ik trek hem omhoog. Ik schenk hem alweer mijn mooiste glimlach en wend dan mijn blik af. Ik loop naar de eettafel. Ik wil gaan zitten, maar Louis trekt de stoel weg. Harry en Louis lachen zich helemaal dood, terwijl Niall mij dit keer helpt met opstaan. Ik geef hem een kneepje in zijn hand en ga nu wel zitten. Ik schend Louis een dodelijke blik en hij stopt abrupt met lachen. Ik krijg soep voorgeschoteld. Ik neem een hap en stik al bijna. Maura komt nu ook binnen met het laatste kopje soep en twijfelt even. Ze besluit me op de rug te kloppen. Ik kijk haar bedankbaar aan. Dan zie ik Niall Maura ook een lieve glimlach geven. Niall zit naast me, ik ga op zoek naar zijn hand. Als ik zijn hand hem gevonden houd ik hem vast, onder de tafel.

Reageer (10)

  • xIsoldee

    Oohn dat laatste stukje ;$

    1 decennium geleden
  • niambrownies

    awwwhh watt lieff(:

    1 decennium geleden
  • oordopje

    ahhwww zijn moeder begint liam te mogen

    1 decennium geleden
  • TellMeALie

    NEE
    DAT KON GEWOON NIET HET LAATSTE HOOFDSTUKJE ZIJN
    Deze story is zo wauwie he.
    Snel verder!!!!!!!!!
    Ik meen het..(nerd)

    Ze zijn zulke cuties he(H)

    1 decennium geleden
  • ovaries

    <3<3<3

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen