Foto bij Proloog -

Veel leesplezier! (:

Enkel de proloog is geschreven vanuit Maarten POV, de rest uit Belle POV.

Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.

Reageer (10)

  • Valkyries

    Ik moet eigenlijk zoveel andere dingen doen, maar wilde toch eerst even hier het proloogje meepikken om alvast een start te maken :3
    Bij mijn weten komt er voor -maar- altijd een komma en geen punt.
    Ofwel zal het dus 'De schreeuwende stem van sergeant Jusaac sneed in mijn oren, maar het was niets vergeleken met het geluid van duizenden kogels die rond ons heen vlogen.' moeten zijn, ofwel vorm je de tweede zin net iets anders.
    'De schreeuwende stem van sergeant Jusaac sneed in mijn oren. Het viel echter in het niets vergeleken met het geluid van duizenden kogels die rond ons heen vlogen.'

    Ik had al eens in het topic van Q-writers geschreven dat er ten alle tijden een komma komt tussen twee werkwoorden, wat dus ook voor dit stuk geldt. Ik zag dat je het op enkele plekken wel goed gedaan heb, maar je bent er ook nog een enkele vergeten (;

    In je laatste zin moet er ; gebruikt worden aangezien een : bij directe reden - ze zei: 'Kom hier.' - ofwel aan het begin van een opsomming gebruikt wordt. De ; vervangt de punt en hoofdletter waardoor deze dus je laatste zin meer kloppend maakt (;

    Verder vind ik dus echt dat je onwijs goed schrijft en het echt onwijs goed beschrijft! Je weet de lezer in je verhaal te trekken, ondanks dat het enkel een proloog is en niet zo heel erg lang. Ik wil dus ook echt de rest lezen, al zal dat niet voor nu zijn. Zodra ik weer tijd heb, kom ik direct terug om verder te lezen (K)

    1 decennium geleden
  • Amused

    Een fout die me opviel: En ik wist dat er maar één ding op zat: ik moest terug.
    Je mag een zin nooit beginnen met En.
    Wel heel mooi geschreven!

    1 decennium geleden
  • NightVision

    Wow, echt goed geschreven! De manier waarop je de dingen omschrijft..net of je je echt in die situatie bevind.
    Ik ga snel verder lezen!!!

    1 decennium geleden
  • periphery

    'Er is niets zo verschrikkelijk, zo schrikwekkend als het geluid van de stilte, net voordat de granaat ontploft.'
    Ik kreeg rillingen toen ik die zin las...
    Ik ontdek dit verhaal nu pas, en ik wil meteen verder lezen! Je schrijft - naar wat ik nu al heb gelezen - echt goed en meeslepend!

    1 decennium geleden
  • WeCaptureIt

    Wow! Enorm mooi, en dit is nog maar het begin! Deze story wordt echt een succes!

    xxx

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen