Foto bij Talent 156.

Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.

Reageer (35)

  • Superqueen

    doen beau!
    ik ben een grote fan!
    ik zeg: doen!
    xxxx

    1 decennium geleden
  • Annaxheartx

    maar tis altyd zo zieleig om haar dood te laten gaan :(. But if you wanna you whould do it .

    1 decennium geleden
  • xcookies

    Ik heb zelf net een behandeling van 2 jaar afgesloten vanwege de leukemie die ik had.
    Zelf denk ik dat als je je er wel in verdiept, dus gaat opzoeken hoe de betreffende behandeling gaat voor jouw verhaal over iemand met kanker, dat je dan wel eem goed statement neerzet en ook zeker er aandacht voor krijgt.
    Dus als je het goed en aardig realistisch weet te schrijven zullen mensen ook leren verder te kijken en te denken dan het standaard plaatje. Zieke mensen zijn niet alleen maar ziek, zwak en misselijk! Er genezen juist steeds meer mensen, omdat de protecollen en alles wordt aangepast om de zo best mogelijke behandeling te maken! ;)

    Ik hoop dat het je lukt! :)

    1 decennium geleden
  • ZoeStylesxx

    ik vind het helemaal niet respectloos ik vind dat je het moet doen! ik lees het zeker (:

    1 decennium geleden
  • dreamflight

    Ik vind eerlijk gezegd, dat je het wel mag doen.
    Het is niks om mee te spotten, en als je het bijvoorrbeeld niet te bont maakt, in de zin van schelden daarmee, kan dat toch? ;d
    Ik zou dat verhaal zeker gaan lezen, omdat ik dicht bij dat onderwerp sta. Het zou ook wel emotioneel zijn, but who cares.
    En als mensen geen verhalen met kanker erin willen lezen, dan lezen ze dat toch niet? ;3
    succes met schrijven!
    xoxo

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen