Foto bij Help! ik ben verliefd op mijn beste vriend. wat nu ?!? hoofdstuk 32

Vanuit Shelly :p

Vandaag ga ze al ze had alles al klaarstaan gelukkig was ze al sinds donderdag beter anders had ze niet mee gekund. Ze dacht weer aan lucas die kwam haar zo meteen op halen en dan bracht zijn moeder hen naar groningen voor het kamp. Lucas zal er wel weer geweldig uit zien al gewoonlijk want hij was het leukste in zijn voetbal kleding. Ze hoorden de bel al snel renden ze met haar tas en rugzak op haar rug naar de voor deur en deed open. Danny was er weer bij zag ze. Ze vloog de Jongens op de hals en zag zo dus dat niet Lucas moeder maar Danny vader reed. Hé rijd je vader nou vroeg ze dus aan Danny. Ja klopt hij moet mijn zusje toch ook naar groningen brengen die heeft een Balletles van zo beroemde franse ballet danseres zegt Danny terug. Dus Soof doet aan ballet had ik niet verwacht zegt ze. Maar voor dat Danny daar op kan reageren roep Danny vader of ze nog eens komen. Snel helpen de Jongens haar met de tassen die achter in de auto moesten. Als in de auto zitten ziet Shelly gelijk dat Sofie haar heel mooi heeft zitten in een knot. Zo had haar moeder gewild dat ze werd toen ze de leeftijd van Sofie had wist ze. Mooi dat Haar Soof zegt ze dus. Dankje hoort ze Sofie zeggen die zich omdraait en vervolg Jij bent Shelly toch. Ja Klopt zegt Ze terug. Leuk dat je ook mee gaat jij zit ook op voetbal hé jij hebt mijn Broer kleding Roze gemaakt Respect zegt Sofie. Ummm Ja dat was mijn geniale idee ,maar het is uit gevoerd door Denisse en Vanessa en Paula ik had voor de grap voor gestel , maar de uitvoering had ik niet gepland , ook al gaven ze mij de eer vanwege dat het mijn plan was zegt ze een beetje blozend . Dus jij hebt het alleen maar gegapt en die ander waren zo idioot het uit te voeren ze Danny zich er mee bemoeiden. Ja zo iets zeg ze Word vervolgd.

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen