Foto bij Protection fifty-eight.

Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.

Reageer (7)

  • Humane

    Wat een verdomde abo, dis een keigoedverhaal!

    1 decennium geleden
  • Chanson

    Hahaha, jij, filosofeermaatje, jij bent geniaal. Ik lachte me kapot bij Niall is a leprechaun, de opmerkingsgave, alles alles alles. JIJ> BENT> AWESOME> die persoon die de abo verwijderde, is niet awesome. Die is onawesome. Jij bent opperawesome. Wauw, ik fangirl om het woord awesome. Dat is best wel awesome. Dit verhaal is ook awesome. One Direction is ook awesome. Vakantie is awesome. OMG de Tweenies zijn awesome! En Dora, want die kan Engels en dat is gewoon awesome. Wortels zijn awesome! Ik probeer de hele week al zonder lepels te eten, en het lukt, is dat niet awesome? Nou ik vind van wel. Elke keer als ik een duif zie roep ik keihard Kevin. En als ik een kat zie PUSSY. Dat is ook wel awesome. OMG ik heb Dare to dream ontvangen, en mijn broer heeft een 1D poster en een 1D spiegeltje voor me gekocht in Londen, ik was HELEMAAL aan het fangirlen, dat is namelijk echt awesome. Okee ik dwaal een beetje af, het zou awesome zijn als je snel verder gaat;)

    1 decennium geleden
  • Nyara

    Dat was gewoon een stomme abo.

    snel verder <3

    1 decennium geleden
  • Libraatje

    Ik krijg bijna zin om er een tweede abo op te nemen. Snel verder!

    1 decennium geleden
  • SuperrCarrot

    Welke achterlijke persoon verwijdert zijn ABO nu weer op dit fabelouis verhaal =o
    Stupid person :8
    Anyways, me loves your story !!!!!

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen