Sorry van het lange niet posten.
-xxx- Discussion & MirandaHoran.

Liam POV

Ik drink mijn 2e glaasje wijn en volg het ‘gesprek’ tussen Harry en Louis. Hun zijn ookal erg dronken. Ze hebben allebei al zowat 3 of 4 glaasjes op. Ik zie hoe Harry zijn lippen op die van Louis drukt. Ik heb de neiging omdat nu ook te doen. Niet bij Louis maar bij Niall. Vastberaden plant ik de lippen op die van Niall en leg mijn hand op zijn wang. Onze lippen gaan van zacht en teder naar ruw, maar toch lekker. Ik leg mijn armen om zijn nek en we staan allebei tegelijk op, nog steeds aan elkaar vastgeplakt. Tot onze zoen ruw verstoord word door de deur die open gaat. ‘NIALL JAMES HORAN!’ Word er geschreeuwd. Ik haal met moeite mijn lippen van die van hem af en kijk om. Zijn moeder staat in de deuropening, met een rood hoofd. ‘Wat ben je aan het doen?’ Klinkt de dringende stem van Maura weer. Mijn greep om zijn nek verslapt en ik laat mijn armen weer hangen. Ik hoor Niall weer wat terug zeggen, maar ik volg het gesprek niet meer. Ik val met een klap op de grond. Het laatste wat ik hoor is geklap van een deur. Alles wordt pikzwart.

Een fel licht schijnt op mij en ik open mijn ogen. Ik heb barstende koppijn. Ik kijk even goed rond, waar ben ik ook al weer? Ohja, bij Niall. Aan de gedachte van Niall worden mijn wangen rood. Ik knipper even goed en kijk weer rond. Niall ligt zowat op de grond te slapen, tenminste dat denk ik, en Harry en Louis liggen op de houten vloer, in een lepeltje-lepeltje houding. Ik kan het niet laten om een ‘awwww’ uit mijn mond laten te ontsnappen. Ik sla mijn hand voor mijn mond en ik voel wat bewegen. Niall komt omhoog met een rood hoofd en kijkt mij aan. Ik grijns, omdat ik in zijn bed lig. Hij grijnst terug en probeert me van het bed af te duwen, wat aardig lukt. Gelukkig val ik op het tapijt. Niall lacht verschrikkelijk hard, wat mij ook doet lachen. Harry & Louis slapen gewoon door. ‘Nou!’ mime ik met mijn lippen naar hem. Ik geef Niall een pruillipje en hij lacht weer. Dan pas grijpt Niall naar zijn hoofd. Ik grinnik en sta op van het bed. Ik doe zachtjes de deur open en loop naar de badkamer –tenminste, dat denk ik.- Ik tast naar de deurknop en doe deze deur vervolgens ook open. Ik pak een paar aspirientjes en 2 glazen water. Ik loop de badkamer weer uit en loop vervolgens Niall’s slaapkamer weer in. Hij grijpt naar het glaasje water, zodat ik hem uit mijn handen laat vallen. Niall kijkt verschrikt naar mij, met zijn tong uit zijn mond hangend, wat mij weer doet laten stralen.

Reageer (3)

  • xSinaasappel

    Ahhah ;d
    Maakt niet uit voor het wachten (:
    Love it ! X

    1 decennium geleden
  • xIsoldee

    wow zijn ma?;o
    Maar snel verder <33

    1 decennium geleden
  • ReadyTeddy

    Snel verder <33

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen