Foto bij 077 Zayn Malik

Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.

Reageer (8)

  • xximkexx

    ik ga 10000000000000000000000000000000000 procent zekerrrrrr dat ik het vervolg ga lezen. I(H) this story :D kommen zayn en jess snel samen of duurt het nog even want ik vind hun een heel leuk setje dus ze moeten samen komen van mij(duivel)

    snel verder(H)

    1 decennium geleden
  • Judithjjeee

    uuuuuuuuuuhwwwmmmm jaaa sowieso ga ik het vervolg lezen (H) als het even leuk is of leuker (dat kan eigenlijk niet maarja, dat krijg jij toch vast weer voor elkaar, want dit verhaal wordt echt steeeeeds leuker)
    dusss....Jess en Zayn moeten gewoon bij elkaar komen want dat moet moet moeeeeeeet gewoon....haha ik moest echt hard lachen toen Zayn zo zei:'I guess it's over then, wahahaaaa lekker voor dat stomme kind mwahhaaaaa ik houd echt van je storryyyyy dus een deel 2 is echt bijna het beste idee, en beste idee is namelijk dat er dan ook nog een deel 3,4,5,6,7,8,9,10,1,12,13,14,15 komt (okeaay ik kan nog heel lang doorgaan maar je snapt het principe)
    dussss pleaaaaaase snel verder
    xxxx LOve yaaaa(H)(H)(H)

    1 decennium geleden
  • Involved

    Jaaaaa 100% zeker weten een vervolg. Ander zou ik Charlie (en de rest;)) veel te veel moeten misssen
    Eindelijk is zayn verstandig geworden en heeft dat domme kind gedumt :D
    Snel veder :)
    Xx<3

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen