Foto bij Fifty-nine.

Congratulations aan onze geliefde kroonprins Willem Alexander, euj euj euj C: Oh, en wie het codewoord vindt krijgt van mij straks een heeeeelee dikke virtuele knuffel en een speciale vernoeming in het volgende stukje(A)

Niall's pov.

Een tijd lang zit ik voor me uit te staren. Tranen stomen over mijn wangen en ik snik zachtjes. Dan voel ik een hand op mijn schouder. Geschrokken draai ik me om. Ik kijk recht in het betraande gezicht van Harry. Zijn mond vormt mijn naam maar er komt geen gluid uit. Alleen luide snikken. Zwijgend zet hij zich naast me neer en slaat zijn arm om me heen, om me dicht tegen zich aan te trekken. Minuten lang zitten we zwijgend, en snikkend naast elkaar. Ik leg mijn hoofd op zijn schouder. Het voelt vertrouwd als altijd, maar toch anders. Mijn tranen vallen op zijn shirt. Hij brengt zijn duim naar mijn gezicht en veegt mijn tranen weg. Ik kijk recht in zijn rode, betraande ogen. Zijn prachtige ogen. Een zucht verlaat mijn mond. Dan drukt hij zijn lippen op de mijne. Zijn lippen zijn zacht en warm. Veel te snel haalt hij zijn lippen weer van de mijne. En nieuwe traan loopt over zijn wang. “I’m so sorry Niall...” fluisterd hij zacht. “I’m sorry for ruïning your life, for beiing such an asshole, for cheating on you. I’m sorry for everything” vervolgt hij zacht. Hij wend zijn blik af en kijkt naar beneden. “I’ll get it if you hate me.” hij durft het nauwelijks uit te spreken. Ik leg mijn hand op zijn wang. “Why?” vraag ik zacht terwijl ik hem wanhopig aan kijk. Mijn stem klinkt raar, omdat ik hem een tijd niet heb gebruikt. Hij haalt zijn schouders op. “You have to promise not to interrupt me before I ended talking, okay?” vraagt hij. Ik knik. Dan begint hij te vertellen. “Lou and me always had a friends-with-benefits-relation, if you get what I mean.” ik wil mijn mond openen om wat te zeggen, maar hij legt zijn vinger op mijn mond. “And now I’m with you, he missed me. And I found Eleanor for him, so he could date someone again, and find his own luck. And their date went pretty well. But he asked me for one more, last time. And that’s what you saw… It was the last time, I swear!” vertelt hij terwijl er tranen over zijn wang lopen en zijn stem steeds zwakker en wanhopiger wordt. “I love you Niall. I really love you. You’re the most beautiful guy I’ve ever seen, from the outside and from the inside. You’re eyes are just amazayn, your hair is perfect and your voice… Your voice makes me shiver, but in a good way. Everything about you is perfect. You are perfect.”

Reageer (13)

  • TheUndertaker

    ik weet het codewoord!!!! het is amazayn xD ik ben een beetje laat maarja

    1 decennium geleden
  • Kjelaney

    Aahw, zo lief!<3

    1 decennium geleden
  • HNLLZ1D

    Jij schrijft gwn amazayn!!
    Dit hoofdstuk was gwn amazayn!!
    Echt geweldig!!!

    1 decennium geleden
  • Kilgharrah

    Het is ook mijn verjaardag vandaag ^-^
    Snel verder? (flower)

    1 decennium geleden
  • unfbieber

    aaahw dat laatste is echt lief ;4.
    codewoord ?! i have no idea ..
    snel verder x

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen