Foto bij 090 Elle van Velzen

Aangezien ik echt een leeghoofd ben, heb ik blijkbaar de verkeerde geactiveerd. Alweer!
Al moet ik wel toegeven dat op m'n mobiel het activeren ook nie zo handig is....
Maar volgens mij vinden jullie dat niet zo heel erg, toch???

Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.

Reageer (6)

  • VickyNorris

    HAAA BAM IK WIST HET WEL MWUAHAHAHAHA

    1 decennium geleden
  • xximkexx

    IK WIST HET :D(hoera)(yeah)(dance):)(nerd):D(krul):P(lol), ok voel me (opnieuw) HEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEL slim:D (ok, hoop echt dat dit niet zinloos was want allemaal smileys aanklikken kost veel moeite)(dan zou iedereen mij nu waarschijnlijk ook een beetje vaaaaaaaaaaaaaaaaag vinden(ach, ze hebben gelijkxD))
    snel verder(H)

    1 decennium geleden
  • biancadokkum

    Arggggggggg (H)
    sneel weer veerdeer pleaase? (H)
    want je schrijft echt super duper en deze story is ook echt super duper mega goed (H)

    1 decennium geleden
  • Involved

    Alice! Aan arme elle haar broer heeft met de gene die (waarschijnlijk) hun leven alleen maar probeert te verwoesten!
    Snel veder want ik wil nog steeds weten hoe jess op zayn reageert :)
    Xx<3

    1 decennium geleden
  • LoveBambi

    Omg, die facking alice bitch! Oooooohhh, me = mad!

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen