Echt een epiloog kun je dit niet noemen...... Eerder een soort schakeling tussen het eerste verhaal en het vervolg xD

Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.

Reageer (8)

  • xSwaggyJerry

    Ik ben geen jankerd maar ik moest aan het einde huilen! Ik vond het echt een prachtig verhaal, op naar deel 2!

    1 decennium geleden
  • Romyy43

    Het was egt een Amazayn , fabulouis, brilliam Verhaal (H)(H)(H)
    ik vind het heel jammer dat het eerste deel afgelopen is !! nu het 2de deel lezen :P



    xxxxx romyyyy

    1 decennium geleden
  • xLove1Dxx

    super mooi!<3 En in ben echt super blij dat er een deel twee komt! Dit is 1 van lievelings verhalen!

    1 decennium geleden
  • biancadokkum

    Super duper mega geweldig AMAZAYN, EXTRAORDRINHARRY,FABULOUIS, PHENOMINIALL, BRILLIAM geschreven (H)
    super duper mega snel weer verder met dit super duper goede verhaal (H)
    echt super mega blij dat er een deel 2 komt (H) want ik kan niet zonder jou verhaal (H)

    1 decennium geleden
  • xximkexx

    ik ben egt superrrrrrrrrrr blij dat er een deel 2:D komt, anders zou ik supersad zijn(maar dat hoeft nu niet want er komt een deel twee:D(sorry, ben een beetje overblij:D(en ik gebruik veel te veel smilies:D (maar dat kan me niet schelen(yeah)))))

    please zet het 1e hoofdstuk online(heel erge smeekende blik die je niet kan weerstaan :D) snel beginnen(H)(yep, ik heb mijn standaart zin aangepast:P (lief hea(flower)))

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen