Foto bij 2.26. Leigh Macy Jasmine Malik

Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.

Reageer (4)

  • ElkeX

    Heee. Ik lees je hoofdstuk nu pas ;$ Maar hij is echt geweldig! Dat huis is echt supermooi van binnen en van buiten <3 Ik ging al helemaal fantaseren over dat mijn ouders de loterij gaan winnen enzo. En dat ik dan ook zo'n mooie kamer krijg <3

    1 decennium geleden
  • quotelover

    HOI *is helemaal buiten adem*, volgensmij haal ik het nog net, dus dat wordt speedy-like typen.... en ik heb geen inspiratie, tenzij je geklets over Black Swan en Toverland wil horen... Jaja deze dame heeft een keer druk gehad, ben de hele dag on-the-go geweest, leuk voor de afwisseling. Maar dit is echt serieus, ik weet niet of je het gezien hebt, maar Black Swan, hij is echt awesome, en eng, vraag maar aan mijn mede-kijker.... We hebben uiteindelijk het licht aangezet, omdat ze het te eng vond. *vind die gebeurtenis eigenlijk hilarisch* Door mijn drukke schema heb ik dus geen tijd gehad om te reageren, daarom dit last-minute-gedoe. Weetje, ik ben nog nooit verhuist, is dat zeldzaam? Nou whatever, het is een geweldig huis! En een geweldig verhaal, een geweldige schrijfster die op mijn onzin reageert, helemaal top! Ik denk dat ik de krant ga bellen want ik (ja, ik) heb 2 liedjes van Gers Pardoel in mijn hoofd, hoezo gestoord? VERSCHRIKKELIJK accent by the way, sorry Gersje maar dat is nou eenmaal zo.... Van Monsif naar een kidnapper (*ik neem je mee*....) Hoog faalheids-gehalte hierzo, of faalfactor, ken je de gilfactor dat is een programma... (je moeder zo hard mogelijk laten gillen voor het goede doel) Wat een kennis doe je toch op als je een klein broertje hebt! Maar ik ga Arnold de Walvis vragen of hij mee komt op mijn bagagedrager (snap je 'm?) arme bagagedrager, trouwens, als je ervan uit gaat dat Arnold minstens 4 meter is.... Mijn engelse zinnetjes hebben deze reactie belegert zo te zien....

    xx

    1 decennium geleden
  • xMissMarije

    super snel verder

    1 decennium geleden
  • numbnut

    Super
    Snel verder
    Xxx

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen