Foto bij 4.7

Sorry dat het zo lang duurde, maar ik ben ziek geweest-alweer- en afgelopen week was werkelijk mijn drukste en (een van) de vervelendste we(e)k(en) ooit. Mijn school weigerde eerste een aanbevelingsbrief ergens voor te schrijven, waar een aanbevelingsbrief noodzakelijk voor was, want een deel van mijn docenten denken dat ik het niet aan kan en niet slim genoeg ben. Ik wil al sinds de eerste naar dat gedoe, dus toen werden ik en mijn ouders ontzettend kwaad.
Uiteindelijk is die aanbevelingsbrief toch gekomen door supersamenwerking van mij+mijn ouders. Toch wilden we bewijzen dat ik wel slim was, dus heb ik een IQ-test gedaan, en daar kwam uit dat ik slim ben.
En als kers op de taart moest ik ook nog naar A'dam(ik woon bij Utrecht, dus dat was een behoorlijk gedoe) naar kaakchirurg Jaques Baart(hij is baartloos, jammergenoeg) omdat ik een kaakoperatie krijg een week voor mijn verjaardag, dus dat wordt weinig taart eten:( (normaal eet ik een stuk of vijf stukken taart met m'n verjaardag). Dus daar kijk ik ook naar uit.
MAAR HET IS VAKANTIE! Woehoe!

HAVE FUN READING

Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.

Reageer (6)

  • SuperrrLouis

    blub blub blub blub....

    1 decennium geleden
  • PickIe

    Je schrijft gewoon te goed voor mij om het niet te lezen. Dat was een hele kromme zin, maar je begrijpt vast wel wat ik bedoel.:Y)

    Ahw, Christian en William zijn echt lief(bloos)
    Ik zat al bij het volgende hoofdstuk te kijken omdat ik het wil lezen, dus ik ga het nu lezen en dan ga je snel verder.

    1 decennium geleden
  • Neverlands

    Wow, wat schrijf je snel!
    Ik ga echt snel lezen maar better than recenge is nu echt TE annend! Die ga ik even uitlezen dan dan ga ik hier verder lezen (:
    Bn superbenieuwd naar wat ze met haar tekeningen gaat doen!
    Edit:
    Ik heb toch gelezen, ik kon het niet laten :$
    maar nu met ik eten dus kan ik de rest miet lezen :(
    En dan moet ik leren! Pokkeexamens!
    IK. WIL. NU. GEWOON. JE. VERHAAL. LEZEN!!!
    Dat moest ik even kwijt. *haalt diep adem*
    komt wel goed Nikki....komt wel ged.... Ga maar gewoon eten. Lezen kan altijd nog.

    1 decennium geleden
  • katl1

    VERDER!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    1 decennium geleden
  • D3M1

    super verhaal:) ik (H) van Christian en William

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen