MY SUPER SWEET 16 -Proloog-


-X-

Ik zal me even voorstellen;

Ik ben Karen, ik ben 15…bijna 16 ^^. Je kent MTV wel, hé? Nou, ik ga mee doen, bij My Super Sweet 16! Geloof het of niet, echt waar! Geweldig toch.. Het duurde wel lang, maar uiteindelijk kon ik mijn ouders toch overhalen. Het wordt het beste feest ooit, ja iedereen zegt dat altijd, maar mij gaat het lukken, zeker weten. Het is veel werk om te regelen, dat merkte ik al; grote zaal, uitnodigingen, band offcourse, outfit & het belangrijkste een thema! Tja, daar moest ik wel even over nadenken, maar nu weet ik het, MUZIEK! Muziek is mijn leven helemaal, ik speel zelf ook gitaar. Rock, Pop, Hiphop daar hou ik van ja, eigenlijk van heel veel, alleen er is een probleem, ik wil natuurlijk artiesten, maar wie, ik weet het niet, ik vind er zoveel goed; Avril Lavigne, Simple Plan, Pink, 30 seconds to mars, Greenday, Tokio Hotel, Foo fighters en nog veel meer. Eerst dacht ik Tokio Hotel, maar mijn ouders vonden dat een slecht idee, toch wil het proberen, als het niet lukt, heb ik gelukkig nog een paar andere artiesten ^^. Nou, ik heb nog veel meer plannen, maar laat ik nog niet alles vertellen...

Cynthia
Naam: Cynthia.
Leeftijd: 16.
Karakter: Lief, zorgzaam, kan een bitch zijn als je iets zegt over haar vrienden.
KLeur ogen: Blauw-groen-grijs-bruin.
Kleur haar: Zwart geverfd (eigenlijk blond).
Hobby's: Computeren, TH.
Muziek: Tokio Hotel, the Jonas Brothers en Lafee.

Charlotte
Naam: Charlotte.
Leeftijd: 15.
Karakter: Lief,redelijk spontaan en ook redelijk brutaal.
Kleur ogen: Bruin-groen.
Kleur haar: Bruin.
Hobby's: Paardrijden en tekenen.
Muziek: Gothische rock, Tokio Hotel, Evanescence, Within Temptation.

Soraya
Naam: Soraya.
Leeftijd: 14.
Karakter: Melig, mensen zeggen grappig, aardig en recht voor zijn raap.
kleur ogen: Donkerbruin, bijna zwart.
kleur haar: Donkerblond.
hobby's: Voetballen, hiphoppen en computeren.
muziek: Pop en Hiphop; Tokio Hotel, Darryl, Yes-R.

Reageer (7)

  • BananaMilk

    Leuk!

    1 decennium geleden
  • Conaway

    Super! Enne, superleuk dat ik er in zit! <3 Greetz!

    1 decennium geleden
  • ILoveMusic

    o leuk
    en ik dan xD
    Snel verder

    (K)

    1 decennium geleden
  • MissMusicXxX

    volgenduh!!!
    weiter bittebittebitte!


    -xxx-


    charlottjuh

    1 decennium geleden
  • cynlovebill

    sppr:D
    heel snel verder want hijs sppr
    enne ikke zit der in (bouwt feestje)
    xx cyn

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen