Foto bij 4.8

Yeah man, ik ben op dreef. Deze meteen achter de vorige aan geschreven. Morgen(dus als ik hem gepost heb eigenlijk vandaag) ga ik ook nog schrijven, want dan zit ik een tijdje in de auto op weg naar Diemen, en dan neem ik gewoon mijn laptop mee voor onderweg(en misschien voor bij mijn broer, als hij weer Game of Thrones gaat kijken met m'n pa op z'n beamer).

HAVE FUN READING

Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.

Reageer (7)

  • SuperrrLouis

    oke, kan je ook minder verslavend schrijven? ik heb morgen een so en kan zo niet leren!!!
    blub blub blub blub blub!

    1 decennium geleden
  • Sunflowers

    Neee! Ik heb binnen 2 dagen gewoon dit hele verhaal doorgelezen :X
    En nu stopt het gewoon...
    Haha ik heb abo en ik hoop dat je snel verdergaat.
    Ik mag die moeder echt niet, ik wou dat ik haar door de laptop kon slaan. (A)
    Ik hoop echt voor Lily dat ze snel doorkrijgen wat er gebeurd..

    1 decennium geleden
  • annickemiek

    waaaaaaaaaa!!! geniaal geniaal *doe geniaal dansje* jij kan zo mooi schrijven, ik wou dat ik dat ook kon *nog steeds bezig met geniaal dansje* jeej snel verder!!!(yeah)

    1 decennium geleden
  • Neverlands

    Ik wilde zeggen: Niet zo snel schrijven want dan houd ik het niet bij.
    Maar dat zeg ik toch maar niet, want je schrijft onwijs goed en ik wil echt weten hoe het verder gaat. En wanneer Die moeder dood gaat omdat ik haar perongelijk van het dak van het huis afduw. En of Lily verliefd wordt op Christian of William...
    (: Die dingen wil ik allemaal weten. Ik ben verliefd op christian, even dat je dat weet. Dus Lily neemt William maar.

    1 decennium geleden
  • PickIe

    Vraagje; Wanneer ga je verder?(krul)

    Okay, ik zal eerst wel even reageren.
    Awesome. Nu verder?(krul)

    Christian is echt lieeeeeeeeeef. <3

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen