romeo pov:

Ik ga naast Yu zitten. Ik klop op mijn schoot en Strify gaat zitten en slaat zijn armen om mijn nek.
Ik geniet van elk moment samen met Strify...
'Wah, wat was die film geweldig hè, gister?' zegt Yu na een korte stilte.
'Uhu,' stem ik in, 'En Strify vond het ook super! Toch?' Ik steek mijn tong uit en geef hem een kus op zijn wang.
'Aaaawh!' roept Yu. 'Hoe schattig zijn jullie...'
Ik kijk Yu geërgerd aan, ook al ben ik blij dat hij zoiets zegt.
'Okay, zullen we waarheid doen of durven spelen?'zegt Yu opeens.
Ik kijk van Yu naar Strify en van Strify naar Yu. Wat bezielt hun toch altijd, dat is zo'n ziek spel...
Ik heb wel eens in mijn onderbroek over straat moeten rennen, en ook heb ik gezoend met Kiro. Ik zie er eigenlijk de lol niet zo van in, maar goed.
'Ik haal de anderen wel even,' gaat Yu door, voordat ik kan protesteren.
Ik zucht.
Als Kiro en Shin erbij zitten, zegt Yu: 'Okay, Romeo. Waarheid, doen of durven?'
Ik twijfel. 'Waarheid,' zeg ik dan maar vlug. Alles beter dan doen. Daar heb ik niet bepaald fijne herinneringen aan...

Reageer (6)

  • TearIsland

    super

    1 decennium geleden
  • LouisWTXx

    Echt zo cute i love your story^^<3
    Xxx

    1 decennium geleden
  • xYvette

    nu al verliefd op je story, and it's just begun <'3

    1 decennium geleden
  • Tragically

    verder<3

    & is het eigenlijk niet; Doen, durven of de waarheid?:X

    1 decennium geleden
  • LifelessChou

    Hebben ze nou al gezoend :O

    jawel toch :O

    anders is het wel erg ;p

    njaa

    snel verder
    Xx

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen