MY SUPER SWEET 16 -1-


Veel plezier! -X-

'Kan het even overnieuw!' roep ik. 'Take 2.. 3-2-1 ACTIE!' 'Helloooooooow, Ik ben Karen. Ik woon in New York en ik wordt binnenkort 16, ik wil een supergroot feest gaan geven, waarvan iedereen zal opkijken en niemand het meer vergeet!'. 'Het staat erop, stop maar' zegt de regisseur. Vanuit ons huis hoor ik mijn moeder op me roepen. Ik ren de tuin uit, de cameramannen volgen mij en ik loop de villa in, 'Ja?' Ik zie mijn moeder in de woonkamer zitten, ze klopt op de bank, als teken dat ik moet gaan zitten. 'Ik heb met je vader gebeld en hij komt vanavond naar huis, dus dan kunnen we morgen beginnen met je feest te organiseren'. Mijn vader is een drukke man, veel bezig met zijn werk, hij is dan ook een succesvolle zakenman. Gelukkig komt hij regelmatig naar huis en morgen zal ik hem weer zien! 'Gelukkig, dan kunnen we morgen beginnen!'.

Na een uurtje zijn de cameramannen vertrokken en zit ik aan tafel een lijst met artiesten te maken die ik zou kunnen vragen. Het is best raar, opeens overal camera’s, je wordt steeds gevolgd, je moet proberen je zo gewoon mogelijk te gedragen, dingen opnieuw zeggen voor de camera, maar zo makkelijk is dat allemaal niet. Damn, ik dwaal af, Oja de artiesten!

Artiesten:
1) Simple Plan
2) Pink
3) Tokio Hotel
4) Avril Lavigne
5) Green Day
6) 30 Seconds to Mars
7) Foo Fighters
....



Sorry dat deze zo kort is.

Reageer (9)

  • BananaMilk

    Geweldigg! Super origineel!

    1 decennium geleden
  • AllWeAre

    Snell Verderr !! :D

    1 decennium geleden
  • ILoveMusic

    super
    snel verder
    ik ben karens vriendin xD
    xxx

    1 decennium geleden
  • cynlovebill

    sppr:D
    snel verder
    xx cyn

    1 decennium geleden
  • DutchAngel

    meiiss ga gauw maar weer n nieuw deel maken wnt I love it:'D<3
    xoxo Nicolekiend

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen