MY SUPER SWEET 16 -2-

Deze is voor Amber& Nicole, Lufyáà.


-X-

De volgende ochtend,
Ik open mijn ogen en spring meteen uit mijn bed, vandaag weer een nieuwe dag om mijn feest tot het beste ooit te maken! Ik wil zo snel mogelijk naar beneden, waardoor ik zo ongeveer de trap afval. Beneden aangekomen zie ik mijn vader en moeder al in de keuken aan de ontbijttafel zitten. 'Pap!' roep ik. Ik ren naar mijn vader toe en omhels hem. Even later zitten we gezellig aan tafel en vertel ik over mijn wilde plannen. '.. en ik wil ook dat er een band komt optreden' sluit ik mijn verhaal af. 'Wat een wensen' zegt mijn vader lachend. Ik glimlach, ik ben blij dat hij terug is, eindelijk. De deurbel gaat, ik ontwaak uit mijn gedachten, dat zal de cameraploeg wel zijn, ik open de deur en begroet de mensen. Met veel apparatuur komen ze binnen en begroeten ze mijn ouders en ontmoeten mijn vader, ik besluit maar naar boven te gaan en me om te kleden.

Een uur later,
.. Ik vertel aan de camera dat we in de auto zitten opzoek naar een feestzaal, ook vertel ik over de eerste twee zalen; 'De eerste zaal stelde totaal niks voor, ik had me alles al voorgesteld, hoe mooi het zou zijn, maar dat viel vies tegen, het was er klein, te klein voor een podium, allerlei regels en nog meer dingen die mij niet bevielen, de tweede zaal was ook al niks, we kwamen er aan, blijkt dat die zaal was verkocht! Hadden we dus niks aan. Nu gaan we naar de derde zaal, ik hoop dat dit wel iets is, anders hebben we toch een probleem, zonder zaal komen we nergens.' We stoppen voor een groot gebouw. Ik stap uit de auto en bekijk het me eens goed, van buiten is het zeker goed, maar van binnen? Mijn moeder, vader en ik lopen naar binnen gevolgd door de cameraploeg, meteen komt er een vrouw op ons af. 'Hallo, u komt kijken voor de zaal, of het geschikt is voor een feest?' 'Ja'. Samen met de vrouw lopen we de zaal in, we krijgen een rondleiding en bekijken alles nauwkeurig. 'En wat vind je pap? Deze doen we, toch?' 'Hoeveel vraagt U ervoor?' vraagt mijn vader. De vrouw laat ons de lijst met prijzen zien. 'Zoveel?!' 'Pap, mam, kom, doe nou, verpest het nou niet'. Mijn moeder en vader kijken elkaar twijfelend aan. 'Het is wel veel geld' zegt mijn moeder twijfelend. 'Dat is het toch waard, er is een extra zaal voor de Vips, een groot podium, de zaal is groot, dit is gewoon perfect! Pak alsjeblieft deze zaal, please?'. 'Oke, we doen het' zegt mijn vader. 'Dankje, jullie zijn geweldig!' Ik omhels mijn ouders. Mijn ouders bespreken nog wat dingen over het feest met de vrouw en dan vertrekken we. 'Tot binnenkort!' roep ik vrolijk.

Reageer (7)

  • Incerto

    verder ^^

    xx

    1 decennium geleden
  • Conaway

    Zupáh! Snel verderr!

    1 decennium geleden
  • BananaMilk

    Snel verder!!
    Echt ik blijf dit een super goede serie vinden!
    LoveThisSeriiee!

    x3

    1 decennium geleden
  • ILoveMusic

    super snel verder
    xxx

    1 decennium geleden
  • Nagaa

    spuer!!
    schnel weiter bitte:D

    -XxXxX- Amber

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen