MY SUPER SWEET 16 -3-


-X-

Helemaal blij zit ik in de auto, ik heb zoveel geluk, heel veel mensen mogen dit vast niet zo een groot feest geven! Als we thuis zijn aangekomen overleggen we met de cameraploeg, morgen nemen we een dagje vrij, dan kan ik nog eens nadenken over de uitnodigingen en kunnen we de dag erna gaan ontwerpen en naar de drukkerij gaan. Als de cameraploeg weg is, besluit ik mijn moeder te helpen met het eten. 'Lieverd, heb je al bedacht welke band je precies op je verjaardag wil?' 'Ik heb er een paar opgeschreven'. 'Ohh, laat eens zien dan'. Ik ren naar mijn kamer en neem het blaadje mee naar beneden. Mijn moeder bekijkt aandachtig het lijstje, 'Jaa, maar welke van deze wil je dan het liefste?' 'Uhm, ik denk Tokio Hotel'. 'Weet je dat wel zeker?' 'Ja, mama. Ik vind ze zo geweldig'. 'Ik vind ze een beetje raar, ik heb liever dat je een andere band kiest.' 'Maar mama dat wil ik niet, ik wil Tokio Hotel!' 'Denk er nou maar eens over na, ja?' 'Wat jij wil' zeg ik pissig. Ik heb geen zin meer en vertrek naar boven, mijn moeder gaat maar lekker zelf het eten maken, in zo een discussie heb ik dus echt geen zin, hoezo kan ik niet gewoon Tokio Hotel uitnodigen, mijn moeder is nooit echt blij geweest dat ik van Tokio Hotel fan was, maar kom op het gaat toch om mijn feest!
Die avond kruip ik pissig in bed, ik begin me zorgen te maken over het feest, stel nou dat het helemaal mis gaat, dan is mijn hele reputatie verpest! Ze moeten gewoon komen, ik moet mijn ouders echt overtuigen, na een tijdje val ik eindelijk in slaap.

De volgende morgen ben ik al vroeg wakker, ik kleed me aan en SMS daarna mijn vriendinnen Soraya, Cynthia en Charlotte of ze willen langskomen. Net als ik klaar ben met opmaken en ontbijten gaat de bel, de meiden! Ik ren blij naar de deur en omhels ze een voor een. Door al dat geregel voor het feest, heb ik ze al dagen niet meer gezien. 'Kom binnen' zeg ik enthousiast. Nadat ik ze iets te drinken heb aangeboden, gaan we met z’n vieren naar mijn kamer.

Reageer (7)

  • BananaMilk

    Super geweldig xo

    je moet echt snell verder ik hou van dit verhaal(H)

    1 decennium geleden
  • DutchAngel

    Najjjss
    moeders >.<
    begrijpen nooit dat we fan zijn van TH hahahxD
    Kan niet wachten tot het volgende deel schnell weiter hunn
    xoxo Nicole

    1 decennium geleden
  • MissMusicXxX

    verder,verder,verder!!!


    -xxx-


    chrlotte

    1 decennium geleden
  • Conaway

    Super, snel verderr!!:P

    1 decennium geleden
  • Nagaa

    leuk:D
    snel verder bitte:P

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen