Liam POV

Ik pak even een aspirientje en werk de vieze smaak weg met het water. Niall doet precies hetzelfde. Ik ga naast hem op het bed zitten. We kijken allebei naar Harry & Louis die dus gewoon doorslapen. Ik pak een kussen. ‘Let op..’ Ik ga voor Louis en Harry staan. ‘Wat ga je doen?’ Vraagt Niall. Ik neem nog een stap en sta nu tussen hen in. ‘Kijk maar.’ Ik pak de kussen steviger beet en sla keihard op Louis’ lichaam, op zijn bovenbeen om precies te zijn. ‘Wakker worden!’ Schreeuw ik half vrolijk, terwijl ik op Harry spring. ‘Huh?’ Louis komt overeind en kijkt meteen naar Harry, die met één oog naar Louis kijkt. ‘Die zijn wakker.’ Ik grinnik even als ik de blik zie van Niall. Harry komt inmiddels ookal overeind. Ik zie Harry vaag om hem heen kijken. ‘Je bent in mijn kamer.’ Zegt Niall. Harry steekt zijn hand uit naar Louis en geeft hem een knipoog. Op Louis zijn gezicht verschijnt en blos, en dan pakt hij Harry’s hand. Ik volg het voorbeeld van Harry, ik steek mijn hand uit naar Niall. ‘Dankje.’ Hij knikt dankbaar nadat ik hem omhoog heb getrokken. Niall loopt verder naar de deur en volgt hem. Louis en Harry kijken hem raar aan. ‘Kom, ik heb honger.’ Niall vermijd hun blikken en loopt dan verder naar de gang. We lopen langzaam de woonkamer in. ‘Hallo mevrouw, lekker geslapen?’ Vraagt Harry, en ook bij haar geeft hij een knipoog. Louis geeft hem een kwade blik, maar Harry merkt het niet eens. Maura legt de tijdschrift op tafel en staat op. ‘Ik heb lekker geslapen.. en zo te zien jullie ook?’ Ze wenkt naar Harry. Louis loopt de woonkamer weer uit, en Harry zit hem op de hielen. Ik grinnik even en volg Niall naar de bank. Louis en Harry komen weer terug de woonkamer in. Harry gaat tegenover Niall zitten en Louis tegenover mij, ze zitten zo ver uit elkaar, wat best wel vreemd is, nadat ik ze in lepeltje-lepeltje houding heb aangetroffen toen ze nog sliepen. Maura loopt naar de keuken en komt terug met een dienblad vol heerlijke en warme afbakbroodjes. ‘Had ik alvast gemaakt.’ Zegt ze terwijl ze het dienblad op tafel zet. Niall grist er één van het dienblad. Ik barst in lachen uit als ik Louis vol walging naar Niall zie staren. ‘Louis, hoezo neem je geen hap van je broodje?’ Vraagt Harry. ‘Ik wacht totdat Niall klaar is met zijn broodje.’ Louis stuurt nog een boze blik naar Harry. Harry kijkt met een treurige blik naar Louis en ze schuiven nog verder uit elkaar. ‘Dan kan je nog heel lang wachten. Ik ben nog steeds uitgehongerd.’ Hij grist zijn 2e broodje van het dienblad en neemt een superkleine hap. ‘Nu goed mévrouw?’ Ik lach even en pak ook een broodje. Ik zie hoe Louis ook een hap neemt en met zijn ogen rolt. Harry daarintegen vouwt zijn handen in zijn schoot en staart naar zijn schoenen. ‘Harry, is er wat?’ Hij staart me even met een treurige blik aan en schuift dan zijn stoel naar achteren. Harry loopt naar boven en meteen loopt Nialls moeder hem achterna. Louis kijkt met een norse blik vooruit en realiseert zich iets. Hij loopt dan ook Maura achterna, nu blijven alleen ik en Niall over. ‘Dat was raar.’ Niall knikt. ‘Zullen we ze maar laten en naar buiten gaan?’ Vraag ik aan hem. Zijn blik verstrakt en er verschijnt angst in zijn ogen. ‘Geen zorgen. Ik bescherm je wel.’ Ik laat mijn biceps zien en glimlach als er ook een glimlach op zijn gezicht verschijnt. Ik sta op en pak zijn hand. Ik trek hem omhoog. Ik slaak een grinnik als hij zijn jas pakt en nog één broodje erin propt. Ik pak zijn hand en doe de voordeur open. Voordat Niall nog iets kan zeggen doet hij het broodje doormidden en geeft mij de helft. Ik druk een kus op zijn wang en trek hem naar buiten, nadat ik de helft van het broodje in mijn zak heb gedaan.

Reageer (2)

  • Ganbarimasu

    ;D !!! Niall shares food?!!

    whats wrong with Hazza!!!!!! ;"(
    snel verder!!

    1 decennium geleden
  • xIsoldee

    Ooohn ;d vooral dat stukje dat Niall het broodje deeld ;d

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen