Foto bij now and forever

op de tafel lag een kleine advertentie dat de politie Jack the Ripper had opgepakt en opgesloten! 'er werd een man gezien in de straat waar Elisabeth Stride is gevonden. zonder proces werd hij achter de tralies gezet.' zei Jack met een fonkel in zijn ogen. 'd-dat betekend dat wij nu vrij zijn!!?' schreeuwde ik uit. Mary en Toby zaten bij mij op schoot en hielden hun handen op hun oren...

*Jack POV*

'liefste...' zei ik met een trillerig stemmetje. ' h-hoe zou je het vinden om te verhuizen naar de binnenstand van Londen?' vroeg ik nogal onzeker. 'Dat zou geweldig zijn!!' riep Melody uit met een enthausiast gezicht. 'nou indat geval heb ik een leuke verrasing voor je! ik heb en leuk huis gekocht midden in de stad!' zei ik al wat overtuigender. haar reactie was niet te beschrijven zo schattig. ze keek me aan met puppy oogjes. 'haha precies zoals je keek toen je Mary Ann Nickols vermoorde.' zei ik met een lachje. ze keek me aan en zei dat ze wilde slapen... iets wat ik me goed kan voorstellen na zo'n lange reis. we liepen naar boven en kropen onder de dekens. Toby en Mary mochten voor een keertje bij ons in bed.

And the dream begins.

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen