Foto bij Schurk - 36

Walter kwam naar hem toe.
“Gadeck…” begon hij.
“Niets zeggen. Ik had je iets beloofd en ik moet me daaraan houden, toch?” Walter knikte en grijnsde van oor tot oor.
“Goed, je mag mijn schildknaap zijn.” Walter vloog hem om de hals.
“Het betekent wel dat je me moet gehoorzamen”, zei Gadeck ontroerd.
“Beloofd”, zei Walter.
“En onthoud, ridderavonturen beginnen niet met ‘er was eens’ en eindigen niet met een kus van de prinses ‘en ze leefde nog lang en gelukkig’.”
“Ik zal het niet vergeten”, zei Walter dolgelukkig. Charlotte kwam naar hen toe.
“Het spijt me,” hij keek haar niet aan.
“Het is goed, je hebt je leven geriskeerd om me terug te brengen en daarna om mij en vader te redden. Bedankt.” Ze gaf hem en Walter een zoen. Daarna rende ze terug naar haar vader.
“Wat had je ook al weer gezegd?” grijnsde Walter.
“Zwijg maar, ik weet niet of ik het nog zo’n goed idee vind om jou mee te nemen”, dreigde hij lachend.
“En eindigen niet op nog lang en gelukkig” grijnsde de jonge schildknaap.
Misschien wel, hij was gelukkig.

Einde



Met heel veel dank aan TheRose01, onze trouwste reactiegeefster. We hebben echt van je commentaren genoten! Helaas is de door jou voorspelde romance achterwege gebleven ;)
En natuurlijk ook bedankt aan alle andere trouwe lezers en zeker iedereen die gereageerd heeft :)

Reageer (2)

  • Hella

    wauw ˆˆ echt een plezier om te lezen!

    1 decennium geleden
  • NEWgirlS

    aaaawh egt mooi
    en sorry dat ik die romance soort van verpest heb volgende keer zal ik minder vooruit denke :P
    egt mooi en tamtararaam juryrapport xD
    ps tof da jullie mij genoemd hebbe(H)(H)(H)(K)(K)(K)
    ma jullie verdiende et ook xD
    (K)

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen