Foto bij 28.

OMFG, I freaking love you guys!!! Wauw, record van reacties!! Bij de vorige stonden like 2 pagina's! OMG, jullie maken mijn leven compleet!!
Ik heb met dit hoofdstuk een heel kladblok volgeschreven! Ben bezig met het tweede:)

Harry pov

Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.

Reageer (8)

  • MysticXheart

    ff tussendoor hoor...


    zijn ze gay?
    zo ja:

















    WOEHOE, DIE LOSERS VAN 1D ZIJN GAY.

    Ja sorry, maar om eerlijk te zijn: ik haat 1d.
    Maar ik hou van jou verhaal

    1 decennium geleden
  • xEskimoKiss

    (yeah)(yeah)(yeah)(yeah)(yeah)
    I DID IT! Now you have two pages of reactions again ^^

    1 decennium geleden
  • xEskimoKiss

    Hmmm... Dus vorige keer had je twee pagina's met reacties?
    *Le me thinking*
    Als ik nu eens een extra extra extra extra extra lange reactie plaats, heb je dan nu ook twee pagina's?
    Let's give it a try then.
    Oke, eerst moet ik zeggen dat Larry Stylinson freakin' awesome is. THEY SHOULD GET MARRIED! Ik heb ergens gelezen dat Louis en Harry elkaar al beloofd hebben om getuige te zijn als ze trouwen... MAAR WAT ALS ZE MET ELKAAR TROUWEN? Trouble, huh?
    Louis die Harry slaat met een hamer.
    Weet je, toen ik 'Larry Stylinson' intypte op weheartit, kwam er zon dingetje op van 'Bedoelde je Harry Tomlinson'?
    And I was just like... No, bitch. Of course not --'
    Dus ben ik een beetje random dingen gaan intypen... (No life, i know (: )
    Ziam Palik wordt Zip Malik
    Narry Storan wordt Harry Storage
    Nouis Horanson wordt Louis Hansen
    Ziall Moran wordt Niall Horan -> WHERE DID ZAYN GO?
    Lirry Stayne wordt Harry Stayle
    En Lilo Paynelinson wordt Lily Pattinson (WTF? Is dat de zus van Rob ofzo?)
    Conclusie: weheartit doesn't know anything about bromances.
    Hoe lang is deze reactie trouwens al? Op mijn scherm lijkt hij suuuuuuuuperlang, maar dat komt vast door al die URLs. ^^
    And I just realised that I wrote a whole lot of nonsens and nothing about your amazing story :S Sorry, ben nogal snel afgeleid (:
    Dus, jouw story is megasuperfantastischawesomeamazaynbrilliamphenomeniallextraordinharryfabulouis <3333333 En nu komen er van die rode lijntjes onder dat woord. Tuurlijk bestaat het niet, ik heb het net uitgevonden! Gosh, computers, wat moet je ermee? Ik weet wel wat jij ermee moet. Snel verderschrijven. Maar dat heb je al gedaan, zie ik. (yeah)(yeah) Dus dan ga ik nu even verderlezen en hopen dat deze reactie lang genoeg is om er twee pagina's van te maken. En dan ga jij toch nog snel verder, want hoeveel hoofdstukken er ook zijn, it'll never be enough.
    Dus schrijf ze filosofeermaatje! :Y):Y)

    1 decennium geleden
  • SCORPlO

    (H)

    1 decennium geleden
  • Dillinger

    wil je alsje alsje PLEASE doorgaan?
    echt mooi stukje!

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen