Foto bij 005

Kort maar krachtig :P

Vandaag was ondanks alles de beste dag van mijn leven! Ik had een paar weken geleden auditie gedaan voor een nieuwe Disney film High School Musical. Ik lag samen met de jongens op een rustig stukje strand, wanneer ik opeens word gebeld. Zoals gewoonlijk neem je dan op. "Met Emmely" zeg ik door de telefoon. "Hallo Emmely u spreekt met Kenny Ortega, de regiseur van High school musical" ik blijf even stil van verbazing en verman (vrouw) me dan weer. "Hallo hoe maakt u het" zeg ik zo beleeft mogelijk, de jongens kijken me verbaast aan. "Goed, goed, alleen een beetje druk, maar daar bel ik nu niet om, ik bel om te zeggen dat we jou hebben gekozen om de rol van Gabriella Montez te vertolken" Ik begin kei hard te gillen, met mijn hand op mijn telefoon natuurlijk, anders zou Kenny doof worden. De jongens kijken mij nu echt aan of ik gek van geworden. "Wauw dat is geweldig, heel erg bedankt" zei ik super blij. "graag gedaan meisje, ik stuur vanmiddag lle informatie door via de mail en natuurlijk je script en dan zie ik je volgende week" "Heel erg bedankt en tot volgende week" Ik hing op en begon opnieuw kei hard te gillen. nu konden de jongens wel tegen mij praten "wat is er" zeiden ze in koor. "Ik heb de hoofdrol in een film" schreeuwde ik.

Reageer (1)

  • JessyJonas

    Haha snel verder!!

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen