Foto bij 014.2 Charlie McFly

Nu word het een paar hoofdstukjes echt heel saai, maar over 3 hoofdstukjes is alles echt weer beter.
Ik moet zo weer werken en ga daarna met wat collega's wat eten, dus ik ben pas weer laat terug. Ik denk niet dat er vandaag dus nog wat meer komt :$. Heel misschien als jullie geluk hebben ;)

Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.

Reageer (6)

  • Judithjjeee

    wahahaaaaaaaaaaaaaaaa OMGGGG BOOOOOB...haha dat zou serieus iets voor mij zijn...ik zou denk ik alleen geen gitaar willen, nujaa... ik zou het wel heel graag willen, alleen ik ben niet errug geduldig xD

    Dusss....zoals je al wist heb je dusss een aniti-uitnodiging voor ons feessie...zodat je weet waar/wanneer/hoe enzo.....je NIET moet komen, en ohweeeeh als jij wel komt jonhuuuuh...dan....dan...nou....dan....uuuhm ach laat ook maar.....haha Dennis denkt trouwens dat ik verliefd ben op een of andere Simon...dennis vroeg waar we geweest waren en wikke typte zo: bij Simoen...en dennis zo????? en wikke zo....ja daar is Judith verliefd op...haha ik was er niet bij maar ze zei dat....dus dat moeten we ff zo net alsof doen dat ik dat echt ben xD(Y)
    maar ik ga...want ik zit nu te typen met dat rammeltoetsenbord en iederen irriteerd zich aan MOI....SOOOO
    BYEEEEEEEEEEEEZ
    xxxxxxx

    1 decennium geleden
  • biancadokkum

    Super duper mega geweldig amaZAYN, extraordinHARRY,fabuLOUIS, phenomiNIALL, brilLIAM geschreven (H)
    super duper mega snel weer verder met dit super duper goede verhaal (H)
    (flower)

    1 decennium geleden
  • xximkexx

    mijn buurman heet bob xD

    snel verdah (H)

    1 decennium geleden
  • Damare

    Bob doet me denken aan Billy Bob bob Billy frome the great states of AlabamaxD

    1 decennium geleden
  • SaarJulia

    Bob de gitaar kan prima (:

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen