Foto bij (20) Happy Family..

Koppig zijn was dus een familietrekje. Bill haalde nonchalant zijn schouders op. 'Luisteren kan geen kwaad.' mompelde hij zacht. Ik wist niet echt wat te doen. 'Ik denk niet echt dat ik nog erg welkom ben.' mompelde ik uiteindelijk toen ze me allemaal aanstaarden. 'Dan ga ik alleen.' mompelde Bill. Ik merkte dat hij zijn camera en autosleutels pakte en meteen vertrok. 'Die laat er ook geen gras over groeien.' mompelde Georg zacht. Melody knikte. 'hij weet dat ze tegen ons gelogen heeft, en hij kan er niet tegen. Hij wil het niet aanvaarden. Laat hem even.. het waait wel over.' mompelde Tom. De stemming was serieus gedempt. 'Zou hij terug komen voor het eten?' vroeg ik. Ze keken me aan. SOrry, maar het leven kan ook om banale dingen draaien. 'We zien wel.' mompelde Georg met een klein lachje. Tom keek van mijn naar Georg. 'Waar waren wij ook al weer mee bezig?' vroeg TOm aan mij. Ik schudde mijn hoofd.. 'Laat het.' mompelde hij. Sarah en Jojo waren bezig aan een barbecue te prutsen. Tom en ik bleven alleen achter terwijl de rest weet ik veel wat ging doen. 'ZIjn jij en Sarah nu eigenlijk al samen?' vroeg ik terwijl ik met mijn elleboog in zijn ribben porde. Hij haalde zijn schouders op en liep naar de keuken. Ik bleef hem volgen terwijl hij een blikje bier -'s morgens..hij was gek.- en een fanta uithaalde en weer naar buiten ging. Hij zette zich ergens in de zon aan de kant van de tuin. Je kon de hele tuin zien, maar zelf waren we bijna helemaal aan het zicht onttrokken.
'Heb je wat met Georg?' vroeg hij terwijl hij me de fanta gaf. Ik keek hem verbaast aan. Hij haalde zijn schouders op. 'Jij mag nog geen alcohol, en bier 's morgens is niet goed je voor hersencelletjes..' mompelde hij terwijl hij zijn eigen blikje opende. Ik keek ernaar. 'Ik kon er niet aan doen..het is open. uitgieten zou een zonde zijn, en slecht laten komen ook..' ik schudde mijn hoofd en zuchtte. 'Ik had mijn vraag eerst gesteld.' zei ik koppig. hij glimlachte.

Reageer (8)

  • FallingFaith

    haha... snel verder!

    1 decennium geleden
  • gothicpop

    oehh billie gaat alleen:O
    ben benieuwd wat dat gaat opbrengen:|
    snel verder ;)

    1 decennium geleden
  • Zwabber

    leuk :3!
    Snel verder (:
    'Xx

    1 decennium geleden
  • Aslansdaughter

    snel verder!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    1 decennium geleden
  • darksunside

    snel verder(K)

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen