Liam POV
Ik loop de supermarkt binnen, samen met Niall. Ik steek mijn hand in mijn jaszak en haal er 50 cent uit. Ik doe het in het karretje. Ik haal het karretje uit de rij en loop met een grote glimlach naar Niall toe. We lopen snel door de gangpaden van de supermarkt. Als we bij de koelvakken zijn, zeg ik dat hier de patat en snacks liggen. Ik kijk even rond en zie dan 3 jongens binnen lopen, die verdacht veel op mijn ‘vrienden’ lijken. Ik leg mijn hand op die van Niall en kijk in zijn ijsblauwe ogen. ‘Niall, luister nu echt naar me, je pakt nu de patatzak en gaat achter die deur staan, ja?’ Ik geef hem een zetje richting een willekeurige deur, waar ‘geen toegang voor onbevoegden’ opstaat. Ik haal snel nog wat bitterballen en kipnuggets uit het vriesvak en leg ze in het karretje. Al snel komen de 3 jongens naar me toe gesneld. De jongen met het rode haar, genaamd Collin, geeft me een boks. Ongemakkelijk hup ik maar wat op mijn benen. Collin steekt een sigaret op en kijkt in mijn karretje. ‘Zo, zo! Lekkere dingen heb jij zeg!’ Schreeuwt hij in mijn oor. Hij pakt het pak met bitterballen en smijt hem op de vloer. ‘Ik heb het wel gehoord van Zayn! Vuile nicht!’ Ik staar naar mijn voeten en krimp ineen. Collin port met zijn vinger in mijn maag, om me daarna een duw te geven, waardoor ik bijna tegen een rek aan val. ‘Homo!’ Nu geeft een andere vriend, genaamd Jason, me een trap in mijn maag. Mijn handen grijpen naar mijn buik. Een medewerkster komt er aan gelopen, en meteen rennen James, Collin en zijn andere vriend weg. Als ze uit het zicht verdwenen zijn, springt Niall zowat uit de kast en helpt me omhoog. De medewerkster kijkt me aan. ‘Moet ik je moeder bellen, jongen?’ vraagt de medewerkster. Tranen vullen mijn ogen en er loopt een traan geruisloos over mijn gezicht. Ik mompel wat en ren dan langs Niall, weg, om me daarna in het ‘geen toegang voor onbevoegden’ kamer te verstoppen.

Reageer (3)

  • xIsoldee

    Aawh Liam ;(

    1 decennium geleden
  • xSunlightx

    aahhw snel verder(flower)

    1 decennium geleden
  • Valverde

    Snel verder!
    x. ; )

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen