Foto bij 1OO.

Win.

Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.

Reageer (7)

  • IHaveNoLife

    He??? Er staat boven isa moore maar dan als ik leest staat er samen met isa keek ik naar de de hlvuur heeee

    1 decennium geleden
  • TheBigBen

    Ik zuchtte het was een wortelregenachtige-dag op mijn grasveldje geweest. Ik was groen moe en verlangde naar een Koekje met CHOCOLADE stukjes nachtrust. Maar vanavond had ik eerst nog een Lepel-jacht het zou het beste Lepel-doodende-1D Feest van de Milkyway's die in mijn snoepkast lagen zijn. Ik verheugde me er ook wel op. Maar aangezien ik duizelig van de wortels die vandaag op me neer waren gekomen was en echt geen haarlak voor Zayn's haar meer had. Besloot ik toch naar Het Tankstation te gaan. Ik weet dat het een domme Bad Eend was. Maar het kon niet anders. Toen ik eenmaal in de mand van mijn kat, achter in mijn auto lag. Ging mijn DirectionPhone opeens. Liam belde. Kwaad stond ik op en vertrok alsnog naar het Lepel-Jacht-festijn, wat Btw Liam's idee was...'

    1 decennium geleden
  • Beliebery

    Ik zuchtte het was een drukke dag op school geweest. Ik was reuze moe en verlangde naar een fantastische nachtrust. Maar vanavond had ik eerst nog een concert met signeersessie van 1D het zou het beste nachtje van de eeuw zijn. Ik verheugde me er ook wel op. Maar aangezien ik blut was en echt geen vervoer meer had. Besloot ik toch naar de buren te gaan. Ik weet dat het een domme zet was. Maar het kon niet anders. Toen ik eenmaal in het hondenhok van de buren lag. Ging mijn iPhone opeens. Zayn en Niall belden. Kwaad stond ik op en vertrok alsnog naar het concert'

    1 decennium geleden
  • Dillinger

    Ik zuchtte het was een k*tdag op school geweest. Ik was vies moe en verlangde naar een dag en nachtrust. Maar vanavond had ik eerst nog een date het zou de beste van de wereld zijn. Ik verheugde me er ook wel op. Maar aangezien ik dronken was en echt geen dorst meer had. Besloot ik toch naar New York te gaan. Ik weet dat het een domme gans was. Maar het kon niet anders. Toen ik eenmaal in mijn wolkenmobiel lag. Ging mijn rode lampje opeens branden.Kevin belde. Kwaad stond ik op en vertrok alsnog naar het One Direction concert in Londen'

    1 decennium geleden
  • Jillzzx

    Ik zuchtte het was een verschrikkelijke dag op mijn kamer geweest. Ik was dood moe en verlangde naar een voor altijd-durende nachtrust. Maar vanavond had ik eerst nog een missie. het zou het beste uurtje van de dag zijn. Ik verheugde me er ook wel op. Maar aangezien ik hopeloos was en echt geen tijd meer had. Besloot ik toch naar buiten te gaan. Ik weet dat het een domme missie was. Maar het kon niet anders. Toen ik eenmaal in de modder lag. Ging mijn horloge - mobiel opeens. god belde. Kwaad stond ik op en vertrok alsnog naar het Paradijs'
    hehehe

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen