Foto bij De tovertweelings topfopshop

'...O sorry..ik wist niet dat jij het was.'zei George een van de outste broers van Ron.'Hoe gaat het met de topfopshop?'zei Harry terwijl Georges hem recht trok.'Goed...maar het is nog steeds de "Tovertweeling Topfopshop"'verbeterde Georges hem.'Harry als je eens wist hoeveel leerlingen van Zweinstein deze vakantie hier zijn geweest...'zei Georges opgelaten.'Zou ik even naar binnen mogen?'zei Harry die zijn gewaad af veegde en Georges met de spullen hielp.'Natuurlijk Harry iedereen is welkom.'.Ze wandelden naar de winkel.'Harry kwam binnen in de shop er was nog niets veranderd.Buiten dat er nu twee grote schilderijen hingen met Fred en Georges op.'En verkoop je goed?'vroeg Harry.'Natuurlijk!Maar nu alleen aan kinderen die nog niet naar school moeten.En veel mensen van het buitenland bestellen al pakjes en in Ierland komt er zelfs een shop.'zei Georges opgelaten.'Ja,de zaak draait goed.'zei Georges.'Nog beter als Fred er nog zou zijn.'de sfeer werd plots somber en Harry was blij dat Georges snel iets zei.'Kijk anders even rond.'zei hij.Harry wandelde door de winkel.Plots hoorde hij een stem die hij herkende.'Okeeeeeeeeeeeeeeééé hier is jullie aller beste vriend jongens en meisjes recht van Zweinstein.....!'Harry had de stem nu herkend en dacht in zich zelf.'Foppe.'en wat hij was juist wan de stem vervolgde .'...FOPPEEEEEEEEEEEEEEEEEE!'Foppe was de klopgeest van Zweinstein en maakte het alle eerste,tweede,derde,vierde,vijfde en zelfs zesde jaars onveilig om in hun eentje door de gang te wandelen.Foppe luisterde zelfs niet naar Vilder laat staan leraren.Harry vroeg zich af hoe Foppe hier terecht was gekomen.'Na dat de klopgeest zijn show voorbij was ging Harry met hem praten.'Hoe kom jij hier?'vroeg Harry.'De klop geest draaide zich om.'Ah... Potter.'zei hij.'Na de aanval op Zweinstein vond ik het niet meer zo grappig daar.'zei de geest.'Gelijk heeft ie wel'dacht Harry.'Dus ik moest naar een toffe plek dus....Naar waar anders dan de shop van de grappigste tweeling op aarde.'zei Foppe.'Excuseer mij ik moet naar mijn volgende show zei Foppe .Hij draaide zich om en zweefde al zingend naar de kinderen.Harry wandelde terug naar Georges die bezig was met dozen fop spullen uit te stallen.'Ja het draait hier zeker goe...'Harry kon zijn zin iet af maken.'BANG!'de hele show daverde.'Wat was dat heb jij hier explosief spul of zo?' vroeg Harry.'Nee het kwam van buiten!'zei Georges.

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen