Foto bij Ontvoerd

Vervolg. En zet aub een reactie!!!!!!!!

Je bent gered uit het ziekenhuis, door een mysterieuze man. Als je naar beneden bent gegleden is het donker. Je voelt dat iets of iemand je vastpakt. Je word ruuw op een stoel gedrukt.Je kan je handen en armen niet meer bewegen. Dan gaat het licht aan. Het is fel en schijnt in je ogen. "Zo meissie en jij wilde je vader en moeder gaan helpen. Die hele familie spant samen tegen ons. Opgesodemieterd er mee." "Maar wat hebben mijn vader en moeder hier mee te maken.?!! En laat me vrij!" "Snap je het dan niet? Dom wicht!! Je vader is sinds gister ochtend verdwenen, jullie denken dat hij mss voor zijn werk weg was?!! Nou in iedergeval, eerst je vader toen je moeder...." "En nu ik " Zeg je afwezig. Je moet iets bedenken om te ontsnappen. "Je vader ligt in een container in de oceaan en je moeder zit in de bak en je opa en oma zijn dood, wat zullen we is met jou gaan doen?" Hij pak een zweep van tafel en houd hem gevaarlijk in zijn hand. Hij heft zijn hand op en *klets* recht op jouw gezicht. "Ahhhhhhhhh"je gilt het uit. Zo veel pijn stroomd door je wangen door. Er loop een vloeibaar spul je mondhoek in. Het is bloed. "Jij vuile vieze klootzak!!!!!!" Je schreeuwt het uit!!! En dan.......

Reageer (1)

  • nerveus

    Spannend! Wie is die man??? Jan Scheppers? Ik weet het niet! Snel verder! (Y)

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen