"Dank jullie wel, jullie waren een te gek publiek. Ik houd van jullie!" Riep ik na mijn laatste nummer.

Ik was kapot, ik had een jetlag aangezien ik net 2 dagen terug was uit Amerika. Maar ik had mijn Britse fans zo erg gemist en ik vond dat ze een optreden verdiende.

Ik pakte mijn telefoon erbij terwijl ik even uitrustte in mijn kleedkamer.

Feliz heeft weer een geweldig optreden neergezet, echt te gek dat ze ons verraste met een optreden en dat terwijl ze net terug is!

Een tweet van een jongen genaamd James, hij kwam naar bijna al mijn optredens en hij was zelfs in Amerika. Ik besloot hem te antwoorden;

Bedankt! echt super om te lezen. Leuk dat je er weer bij was!

Altijd! Doe je dalijk nog foto's of ben je te moe?

Eigenlijk ben ik erg moe maar voor jullie kom ik nog even naa buiten voor de foto's hoor!

TE GEK!


Ik liep even snel naar de uitgang, daar stonden al talloze fans te wachten en dat deed me goed.
Ik pakte nog even snel mijn mobiel erbij en stuurde een direct message naar James;
Laat me weten wie jij bent! ik ben nu wel nieuwsgierig

Ik ging met de fans op de foto en deelde handtekeningen uit, mijn oog viel op een jongen met geblondeerd haar die rustig tegen een muur stond te wachten.
Toen het rustiger werd kwam de jongen mijn kant op, hij leek zenuwachtiger te worden. "Hey!" zei ik vrolijk, "eh Hey, ik eh.. ben James..." stotterde de jongen een beetje. Ik klaarde op, dit was dus een van mijn grootste fans. Een goed uitziende jongen van mijn leeftijd, hij zal wel gay zijn dan.
"Wat leuk je eindelijk te ontmoeten!" zei ik, "We hebben elkaar eigenlijk al een paar keer ontmoet" zei de jongen zacht. "oh sorry! ik zie zoveel mensen. Echt het spijt me, maar vanaf nu zal ik je niet vergeten" beloofde ik. Het gezicht van James klaarde op, "weet je wat?" vroeg ik en ik pakte een foto, "hier heb je mijn e-mail adres, maar aan niemand anders geven hoor! Beloofd?" vroeg ik voor de zekerheid. "Beloofd! zei hij met een glimlach, "als je me nu dalijk emailt dan heb ik tijd om te antwoorden" lachte ik.
Ik nam afscheid van James, hij was anders dan de andere fans, het leek alsof hij begreep wat ik doormaakte...

Reageer (2)

  • XSanneLovex

    gaaaaf!! snel verder!!<33

    1 decennium geleden
  • Celin

    Abooo, maar die wilde ik toch al nemen, haha. Super snel verder jij!

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen