Foto bij Blood on my hands

Oke, het zijn er geen zeven, maar Elly4ever haar reactie telt dan voor twee, gheheh. Heel lief <3!

En omdat Pebble Nubs schattig vindt en omdat Faery zit te wachten op een liefdesverklaring (die echt nog wel even op zich laat wachten, hahah (a))

En natuurlijk omdat jullie allemaal stuk voor stuk fantastisch zijn, nog een stuk =D!

Laat maar weten wat je ervan vindt :).

Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.

Reageer (11)

  • Mundane

    Wow raar :O
    Snel verder!

    1 decennium geleden
  • Spotgaai

    Flashback!! =D
    Want in dat boekje met die foto's en tekeningen, zat zij in een rare jurk =D

    1 decennium geleden
  • Istina

    Weetje, op een of andere manier vertrouw ik die meisjes voor geen meter... die oude vrouw overigens ook niet, hoor.
    Ik wil trouwens dat je weet dat ik er altijd van geniet als je weer een hoofdstukje post, ondanks ik niet altijd de tijd heb om te reageren. );
    Snel verder, alsjeblieft. <3

    1 decennium geleden
  • pratdragon

    Dit verhaal is zo geweldig geniaal! Ik was vroeger ook obsessed met Peter Pan en heb alle films die er zijn van uitgekomen gezien. Dit is zo geniaal bedacht! Als hier een film van zou worden gemaakt zou hij echt geweldig zijn!
    Dit is echt mijn lievelingsverhaal hier op heel Quizlet.
    Ga zo door!

    1 decennium geleden
  • AcceptYou

    AAAAAAAAAWH!!! Love it so much and dat was best vaag.
    Ik vind het echt allemaal zo geniaal bedacht!!! Love it..

    Het alsof ik een sprookjesboek aan het lezen ben. Peter pan, deel 3!

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen