Foto bij [400] Happy new year!

helft al op school gemaakt.
ik ben bloedchagerijnig en ga een niet zo vrolijke serie schrijven nu. ik word fucking helemaal genegeerd thuis en mijn moeder die gaat steeds om het feit heen dat mijn broertje de enige is die aandacht krijgt. dan zegt ze uiteindelijk zelfs 'ja lisa, nou jij moet ook niet elke avond met je neus achter de laptop zitten en kom ook eens praten s avonds en kijk mee tv'
ja HALLO?! daar gaat het niet om! alles draait om mijn broertje, hij is niet goed in zijn hoofd ofzo en huilt nog overal om en heeft overal problemen mee. ik moet hier thuis een probleem hebben onderhand om aandacht te krijgen.
en ik ben niet het enige die er de dupe van is, ook mijn zusje krijgt geen aandacht, het enige wat tegen haar werd gezecht thuis is 'susanne doe dit, susanne doe dat' en veder is het alleen maar thijs.
en nu ben ik bloedchagerijnig omdat mijn moeder dat allemaal probeerd te ontkennen
naja.
ik hoop dat jullie wel blij zijn met dit deel, deel 400 alweer..

Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.

Reageer (8)

  • MaagGezweer

    cool!!!
    snel verder!!

    1 decennium geleden
  • TooCrazyXD

    echt super da ge zo ver geraakt!!!

    snel vooort!!!

    1 decennium geleden
  • NienaRose

    cool snel verder!!!!!!
    (K)

    1 decennium geleden
  • jumbielove

    verder gaan is super goed

    1 decennium geleden
  • PersonalEvil

    whoeee snel verder? (A)

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen