Foto bij 2.39. Harry Edward Styles

Love ya all!<3

Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.

Reageer (10)

  • YourLittleEl

    hahahah zooo toevallig da ze ne voedsel vergifteging heeft ;D

    1 decennium geleden
  • JanineRoos

    aawh wat leuk, je hebt mn idee gebruikt ;)

    schrijf snel door!!
    :)

    1 decennium geleden
  • Soleo

    snel verder!!! <3

    1 decennium geleden
  • quotelover

    *springt hyper rond* Hij heeft een brief gevonden! Hij heeft een brief gevonden, lalala! Nu kan ze er niet onderuit, *evil laugh* of ja, misschien wel, jij bent de schrijver en ik niet, thank god! Ik haat ziek zijn, daar word ik altijd nog zieker van, en chagrijnig omdat ik afhankelijk van anderen ben... Niet dat ik dat normaal niet ben, joehoe 14 jarige hier! Ik moet nog altijd voorgelezen worden door pappie en mammie, nee joke, maar ik kan er niet tegen als ik een eventuele last ben voor iemand, grumpy-alert! Haha maar dat ben ik vandaag niet of laten we zeggen momenteel niet dus leek het me een goed idee om een reactie te gaan schrijven! En ik wilde nog iets mededelen, maar ik ben het even kwijt *krabt aan kin* oh, ik weet het weer! Leigh en Harry zijn echt uber leuk samen, i don't know why, maar dat vind ik gewoon. punt. geen discussie. Maar dat betekent ook dat jij gewoon super goed schrijft! *geeft een bloemetje* (oh daar is een poppetje voor...)(flower) 'Congratulations, U heeft laten zien dat u een fabeltastische *grinnikt* schrijfster bent, hierbij het officiële diploma en een knuffel van Arnold de walvis' Is ze trouwens goed in hockey? Beetje interesse in achtergrond informatie... Of komen we dat nog te weten? Maar nu moet ik zo stoppen want ik heb echt huge bergen huiswerk, leren, leren, leren, mijn favoriete bezigheid en hardlopen, moet toch iets aan mijn conditie doen en daarna, zien we het nog wel! Waarrschijnlijk op Quizlet, ik moet toch toegeven aan mijn verslaving/ obsessie, niet? *Knikt met hoofd* TOEDELOE!

    xx

    1 decennium geleden
  • YourLittleEl

    omg?!! wa is het??! ;ooo
    xxxxx

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen